fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו – עיריית עכו, דף חדש?

בהפועל עכו קיבלו בתדהמה את ניסיון ההתנקשות בראש העירייה שמעון לנקרי, ונציגים מהקבוצה מיהרו לבקרו בבית החולים בנהריה. ברששת: "כמו כל תושבי עכו, שמענו את הבשורה הקשה ונדהמנו. אני מאחל ללנקרי החלמה מהירה, בריאות שלמה ושיחזור במהרה לחיק משפחתו"
שחקני אחי עכו חוגגים את הניצחון בדרבי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

לפני אירוע הירי ולאחר נתק ארוך וסכסוך מתוקשר, התקיימה לראשונה פגישה בין לנקרי ליו"ר החדש יהודה ברששת. במהלך הפגישה, שהוגדרה כחיובית, ציין לנקרי כי הוא מקדם בברכה את מינויו של ברששת לתפקיד ואמר שמבחינתו הוא ראוי לבצע את התפקיד הן בשל כישוריו העסקיים והניהוליים רבי השנים והן בשל אהבתו לקבוצה. ראש העירייה הדגיש בפני ברששת כי ככל שנושא ניתוקו של היו"ר הקודם ציון ויצמן מהקבוצה יגיע לכדי סיום ממשי, תשוב העירייה לתמוך במועדון ולפתח את מחלקות הנוער. באותה פגישה גם הבהיר לנקרי לברששת, כי אחד התנאים לתמיכת העירייה היא מינוי נציג מטעמה לתפקיד יו"ר ועד הביקורת בעמותה.

מחכה בסבלנות. בינתיים. ברששת (צילום: עזרא גנני)

ברששת שמע את הדברים והבטיח להציגם בפני חברי העמותה ולעדכן את ראש העיר בהחלטה. ברששת: "עוד באותו יום, כינסתי את חברי העמותה והצגתי בפניהם את דרישות העירייה. ישנה הסכמה, אבל כעת בגלל המקרה של ראש העירייה, אני לא יודע מתי זה יקרה". בפגישה בין ברששת ללנקרי סוכם עוד, כי ציון ויצמן ימשיך ללוות את ברששת, לפחות עד לסיום העונה הנוכחית. במועדון גם לא אהבו, בלשון המעטה, את הניסיונות לקשור לקבוצה את אירוע הירי בראש העירייה. "מישהו בעיריית עכו מנסה להסיט את האש לכיווננו וגורם למועדון עוול גדול", ציינו.

דובר המועדון מיקי חדד: "היינו הראשונים לגנות את אירוע הירי לעבר ראש העירייה, ונציגים מהקבוצה אף ביקרו אותו בבית החולים. ראשי המועדון ניסו ליצור עמו קשר טלפוני ואף שלחו לו במסרונים איחולי בריאות והחלמה. בניגוד לפרסומים השונים, שמו של ראש העירייה שמעון לנקרי, כן הוזכר במהלך טקס הרמת כוסית לכבוד החג וחבל שגורמים אינטרסנטים מנסים לסכסך בין האגודה לעירייה". במסיבת עיתונאים שקיים ראש העירייה לנקרי, בתחילת השבוע, הוא אמר: "עקבתי מביתי אחר המשחק של הפועל עכו נגד נתניה ושמחתי שהיא ניצחה. כל המחלוקת בין העירייה למועדון אינו אישי, אלא על בסיס חוות דעת משפטית ודרישה להתנהלות כפי שקובע החוק".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות