fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו ניצחה 51:69 את הפועל נשר

רז מנשה בין שני שחקני נשר (צילום: יניב לני)
רז מנשה בין שני שחקני נשר (צילום: יניב לני)

הקבוצה של המאמן יוסי בוכניק לא נמצאת בתקופה טובה ואתמול (ראשון) היא התקשתה מאד נגד הלפני אחרונה בטבלה הפועל נשר שנלחמת על הישרדותה בליגה.

נשר לפרקים אפילו הייתה עדיפה על עכו ובסיום המחצית הראשונה עכו ירדה לחדר ההלבשה ביתרון קטן 30:32. גם בפתיחת המחצית השניה עכו נגררה אחרי המשחק האיטי של נשר, שעם קצת יותר ריכוז הייתה יכולה לפתוח פער, אבל הרבתה לאבד את הכדור ובצד השני עכו לא ידעה לקחת את המתנות.

רז מנשה בין שני שחקני נשר (צילום: יניב לני)
רז מנשה בין שני שחקני נשר (צילום: יניב לני)

לקראת סוף הרבע השלישי עכו השתחררה וסיימה אותו ביתרון 35:51. הרבע הרביעי היה כבר לפרוטוקול בלבד ובסיום עכו השיגה ניצחון חשוב 51:69 שמשאיר אותה במאבקי הפלייאוף העליון.

קלעו לעכו: רז מנשה 17 נק', קורי קאר 14 נק', עזמי אבו-אחמד 12 נק', אבי נניקשווילי 9 נק', גיא יוסיפוביץ' 6 נק', בן פריינטה ולירן שוורצוולד 4 נק' כ"א, אסף רוטשטיין 3 נק'.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "במחצית הראשונה המשכנו את ההופעה המחפירה מהמשחק בשבוע שעבר. לא שיחקנו טוב לא בהגנה ולא בהתקפה. ברבע השלישי קצת שינינו דברים וזה מה שפתח לנו את הפער וסיים את המשחק".

קורי קאר (צילום: יניב לני)
קורי קאר (צילום: יניב לני)

ביום ראשון 26.2 עכו תארח למשחק עונה את הפועל מעלות, לקרב ישיר על הכניסה לפלייאוף העליון. פרומן: "אני מקווה שמעלות לא תגיע ותיתן לנו סטירת לחי. אנחנו עובדים קשה ומתכוננים טוב למשחק ואני מקווה שנצא לדרך קצת יותר טובה כי ההפסד בשבוע שעבר הכניס אותנו לבעיה לא קטנה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות