fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו הפסידה 94:82 להפועל צפת במשחק העונה

קורי קאר (צילום: יניב לני)

המשחק המרכזי של המחזור השבוע בליגה הארצית, זימן למפגש צמרת את הראשונה בטבלה והבלתי מנוצחת הפועל צפת, אל מול המארחת, קבוצת המיליונים של הפועל עכו. בסיום משחק רבוי יצרים עם אווירת פלייאוף, עכו ירדה מנוצחת מהפרקט והאות לתחילת חילופי המשמרות על הקווים החל.

עכו פתחה טוב המשחק ועלתה ליתרון 0:4, אבל צפת הכתיבה את הקצב ועכו נאלצה לרדוף אחריה ובסיום המחצית הראשונה ירדה לחדר ההלבשה בפיגור 43:39. עכו המשיכה לנסות ליטול את ההובלה והתקרבה נקודה מהמטרה 55:56 (דקה 25) אבל צפת סיימה גם את הרבע השלישי ביתרון 68:71 והעצבים בעכו החלו להתרופף כשקורי קאר ומאמן אבי נניקשווילי קיבלו עבירה טכנית על דיבורים מיותרים. ג'ונתן בייז עם 8 נקודות רצופות ברבע הרביעי גרם למהפך ועכו הובילה 75:76 (דקה 35). עבירה בלתי ספורטיבית שניה של בייז הרחיקה אותו מהמשחק והמומנטום חזר לצפת שניצלה הגנה נרפית של עכו מצד אחד ואיבודי כדור בצד השני כל הדרך לניצחון.

עבירה שטותית. קורי קאר (צילום: מיכה פישנזון)
קורי קאר (צילום: מיכה פישנזון)

קלעו לעכו: קורי קאר 15, אילן נניקשווילי 14, ג'ונתן בייז 13, רז מנשה ואלי שיפטון 10 כ"א, בר חג'בי 9, גיא יוסיפוביץ' 8, רותם ברזילי 3.

קפטן עכו אילן נניקשווילי אמר בסיום המשחק: "אני מאוד מאוכזב, זה עדיין לא זה, אבל אנחנו רצים למרחקים ארוכים ובסופו של דבר נגיע למטרה שלנו. אנחנו צריכים לעשות כל מיני שינויים ונעשה אותם, נשב נחשוב מה ואיפה צריך לתקן ונשנה. אני לא רוצה לדבר אם זה מאמן או שחקנים, נשב כל חברי ההנהלה נתייעץ גם עם אנשי מקצוע ונקבל החלטה מושכלת. לדבר על דברים כאלה כשהברזל חם זה לא סביר לקבל החלטה ולדבר על זה".

אילן נניקשוילי
אילן נניקשוילי (צילום: איסר רביץ)

העונה התקציב שנשפך בעכו הוא בסדר גודל של קבוצה בליגה לאומית (מעל 750 אלף ₪) ועם סיום הרכבת סגל השחקנים הנוצץ, המטרה הייתה חד משמעית – עליית ליגה, אבל ציפיות לחוד ומציאות לחוד.

עוד מתחילת משחקי האימון עכו לא נראתה מחוברת והחששות מבחירת אבי נניקשווילי כמאמן ראשי ולא מנוסה החלו לצוף. ההפסד במחזור הפתיחה עוד התקבל בהכנעה, אבל השבוע בסיום המשחק נגד צפת נראה שהקש שבר את גב הגמל ועכשיו זה רק עניין של זמן עד שיימצא מחליף על הקווים. בסביבת הקבוצה מאוכזבים מאד מצורת המשחק ואמרו השבוע: "קשה לדעת מה הולך להיות אבל זה לא נראה טוב. לקבל בבית 94 נקודות זה פשוט שערורייה במיוחד מול אולם ביתי מלא. מאד מאכזב".

עד שנדע מי אולי יהיה המאמן הבא של עכו, אפשר לומר כמעט בוודאות שמי שלא יעמוד על הקווים הוא יוסי בוכניק, ששמו שוב עלה כאופציה להגיע כמושיע בפעם המי יודע מה.

חוגגים אליפות עם עירוני קרית אתא. מימין: אבי ואילן נניקשוילי צילום: נחום סגל
האם האחים ייפרדו? מימין: אבי ואילן נניקשוילי (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות