fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עזריאלי עכו סיימה את מפגש הצמרת נגד הפועל רמת גן בתיקו

הקבוצה ירדה למקום השלישי בטבלה לאחר שסיימה את משחק החוץ שלה נגד מוליכת הטבלה, הפועל רמת גן בתיקו, 0:0. למרות מיקומן של שתי הקבוצות בפסגה, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה וכמעט ללא הזדמנויות כיבוש. האירוע המשמעותי קרה בדקה ה-45, כשמחמוד עבאס, ביצע עבירה, ספג צהוב שני והורחק. המאמן שלומי דורה, שמחה בפני השופט על ההחלטה, הוצא גם הוא מתחומי המגרש.

דורה: "אני לא נוהג למתוח ביקורת על השופטים, אבל ההחלטה להרחיק את עבאס היתה בושה, כי בכלל לא בוצעה עבירה. לגבי המשחק, רמת גן אולי החזיקה יותר בכדור, אבל לא היינו פחות טובים מהם. שיחקנו נכון, בהתאם לעובדה שהיינו בחיסרון מספרי, וגם נקודה במשחק חוץ נגד קבוצה שמובילה את הטבלה, הוא טוב".

acco-ramatgan16
חלוקת נקודות. משה מישאלוף מעכו (מימין) בולם שחקן רמת גני (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מנהל הקבוצה דוניה שינהולץ, הורחק אף הוא לקראת סיום המשחק, בטענה כי מחה בקול כנגד השיפוט. שינהולץ: "מי שמכיר אותי יודע שאני לא נוהג להתפרץ כלפי שופטים. לא מבין למה הורחקתי".

היו"ר דודי רוזנפלד שלח השבוע מכתב חריף לאיגוד השופטים ובו שטח בפניהם טענות קשות נגד השופט גל ליבוביץ'.

"הפועל עכו לא תהיה שק חבטות של אף אחד", אמר השבוע רוזנפלד, "השופט צריך להתבייש על ההרחקה השערורייתית של עבאס. נגמרו הימים שהיינו שותקים על טעויות שיפוט חמורות".

במחזור הקרוב תצא עכו למשחק חוץ נגד הפועל נצרת עילית (יום שישי, 11.11, שעה 15:00).

המשחק היה אמור להיות משחק בית של עכו, אבל עקב עבודות שזרוע במשטח הדשא שבאצטדיון בעכו, הוחלפה הביתיות עם נצרת עילית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות