fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עזריאלי עכו הפסידה לעירוני נשר ואיבדה את המקום הראשון

בעוד יריבותיה למאבק העלייה מאבדות נקודות, הפועל עזריאלי עכו לא יצאה אפילו עם נקודה אחת ממשחק הבית שלה נגד העולה החדשה עירוני נשר, שהסתיים במפח נפש ובהפסד, 3:2.

עכו חזרה לאצטדיונה הביתי אחרי סדרת משחקי חוץ בהן הרשימה וכבשה, לראשונה העונה, את המקום הראשון. אוויר הפסגות כנראה סחרר אותה ואחרי 4 ימים בלבד היא איבדה אותו וירדה למקום השני.

עכו נקלעה לפיגור כבר בדקה ה-16, ובכך קטעה רצף של 398 דקות ללא ספיגה. בדקה ה-33, ציון צמח, בבעיטה חזקה מתוך הרחבה, דאג לאזן ל-1:1. בדקה ה-57 האורחים מנשר החזירו לעצמם את היתרון, כשדייקו מהנקודה הלבנה ועלו ל-1:2. בדקה ה-77, הוכשל עיזאת חלאילה בתוך הרחבה וסחט פנדל. מושיקו מישאלוף דייק והשווה ל-2:2. עכו לא הספיקה לחגוג ודקה אחר כך נקלעה לפיגור שלישי במשחק. הפעם, היא לא הצליחה לחזור.

דורה עצבני. מאמן הפועל עכו שלומי דורה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
דורה עצבני. מאמן הפועל עכו שלומי דורה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המאמן שלומי דורה: "נקלענו ליום לא טוב וגם אם היינו משחקים עוד שעה ומול 6 שחקנים, לא היינו מנצחים. זה ששלטנו והחזקנו בכדור, לא נותן נקודות. קבוצה שסופגת 3 שערים בבית בתצוגת נפל, מגיע לה להפסיד. משחק ההגנה שלנו לא היה טוב והם ניצלו את זה היטב. אין ספק שנצטרך להשתפר ולהיות הרבה יותר יציבים. אנחנו לא מסכמים עכשיו שום דבר ומסתכלים קדימה, למשחק הבא. אין לחץ, אבל כן יש רצון לעמוד במטרה. אין פה גם עניין של משחקי בית ומשחקי חוץ, אלא כל משחק נבחן לגופו. הפעם, לא היינו טובים ות'כלס, נשר היתה מסוכנת בכל התקפה וגם כבשה. זה היה יכול להיגמר בתוצאה גרועה יותר מבחינתנו. צריך לעשות וי על המשחק הזה ולהמשיך הלאה".

המגעים לצירופו של הקשר הקרואטי מירקו אורמוש, הוקפאו בשלב זה מאחר וטרם נמצאה קבוצה שתקלוט את הקשר הליטאי מינדוגס פנקה. בכוונת ראשי המועדון לבקש מעיריית עכו סיוע בגיוס תקציב לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב, בחודש ינואר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות