fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מטה אשר/עכו זכתה בטורניר על שם מיכאל אטקין

הדאבליסטית פתחה את העונה בזכייה שלישית ברציפות בטורניר המסורתי ע"ש מיכאל אטקין. המאמן נועם כץ: "אנחנו מתחילים להתחבר, אבל יש עוד הרבה מה לשפר"
עוד גביע לארון. שחקני מטה אשר בפוזה אופיינית (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עוד גביע לארון. שחקני מטה אשר בפוזה אופיינית (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל מטה אשר/עכו, אלופת המדינה ומחזיקת הגביע בכדורעף, ערכה בשבוע שעבר ניסוי כלים ראשון לקראת העונה הקרובה, שהתברר כמוצלח, לאחר שזכתה בפעם השלישית ברציפות בטורניר המסורתי ע"ש מיכאל אטקין.

עבור המאמן נועם כץ, היתה זו הזדמנות מצוינת לראות לראשונה את השילוב שבנה במהלך הקיץ, שהגיעו בעקבות השינויים בסגל, ולהתרשם משלושת שחקני החיזוק הזרים: המוסר רוברט קוך (37) מהונגריה, אלן קומל (31, 1.92 מ') מסלובניה ולאונרדו דוס-סנטוס (34) מברזיל.

בערב הראשון גברה מטה אשר/עכו על העולה החדשה לליגת העל, עירוני קרית אתא, 0:2 (16:25, 17:25). במפגש הגמר ניצחה מטה אשר/עכו את הפועל מנשה/חדרה/עמק חפר, 0:3 (18:25, 23:25, 21:25).

כץ: "תמיד טוב לנצח וראשית הייתי רוצה בשמי ובשם כל הקבוצה, להודות למשפחת אטקין על דרך ההנצחה המכובדת בה בחרו להנציח את מיכאל ז"ל. מההיבט המקצועי, אנחנו מתחילים להתחבר, אבל יש לנו עוד הרבה מה לשפר. בנינו השנה קבוצה שיש בה שילוב של ותיקים לצד צעירים, ואני מעריך שככל שיעבור הזמן, הקבוצה רק תלך ותשתפר".

מיכאל אטקין ז"ל, שעל שמו הטורניר, היה מורה לחינוך גופני ודמות בולטת ומוכרת בתחומי הספורט השונים בארץ. דמותו השפיעה על דורות רבים של צעירים ובעברו היה שופט, מאמן ופרשן כדורעף.

לאחרונה פורסם לוח המשחקים לעונת המשחקים הקרובה. בהגרלה נקבע כי מטה אשר/עכו תפתח את הליגה במשחק בית נגד העולה החדשה אליצור הוד השרון (יום שלישי, 15 באוקטובר, שעה 19:30, אולם הספורט בנעמן).

עוד גביע לארון. שחקני מטה אשר בפוזה אופיינית  (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עוד גביע לארון. שחקני מטה אשר בפוזה אופיינית (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות