fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העונה השחונה: הפועל עכו עדיין לא שער זכות בלאומית

לא מוצאים את הרשת. ברנקו מיכאלוביץ' מהפועל עכו נחסם על ידי שחקן אחי נצרת (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עכו ממשיכה לחפש שער ראשון בליגה הלאומית. בסוף השבוע, במסגרת המחזור השלישי, הקבוצה שוב אכזבה כשסיימה את משחקה הביתי נגד אחי נצרת בתיקו, 0:0.

הפועל עכו דווקא גילתה שיפור ביכולתה לעומת שני המשחקים הקודמים, אבל היתה חסרת מחץ בהתקפה. היא שלטה ברוב דקות המשחק, הניעה היטב את הכדור, ייצרה מצבי הבקעה קורצים, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת. גם כניסתו של החלוץ עידו אקסברד, במחצית השנייה, לא הועילה, והפועל עכו השלימה 270 דקות ללא שער זכות.

המאמן שלומי דורה: "נראינו טוב. לחמנו, עבדנו, החמצנו. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, כי שלטנו ברוב הדקות במשחק וייצרנו לא מעט מצבים. כנראה שהלחץ והציפיות מהגול הראשון, משפיעות. אני מאמין שברגע שהשער והניצחון הראשון יגיעו, הכל ישתחרר. זה רק עניין של זמן. אני מאמין שצירופו של עידו אקסברד, יעזור לנו בהמשך. הוא יהיה האקס פקטור שלנו בהתקפה. יש לנו עוד הרבה עבודה, גם מקצועית וגם מנטלית. אנחנו גם מנסים תוך כדי תנועה לבצע שינויים".

acco-ahi
לא מוצאים את הרשת. ברנקו מיכאלוביץ' מהפועל עכו נחסם על ידי שחקן אחי נצרת (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הקשר קווין ריינשטיין, שלראשונה פתח בהרכב, זכה למחמאות על יכולתו, כמו גם אליאור סיידר, שנכנס כמחליף ועורר מעט את ההתקפה.

בתום המחזור השלישי, נמצאת הפועל עכו מתחת לקו האדום (מקום 14) עם 2 נקודות בלבד מ-9 אפשריות והיא גם הקבוצה היחידה בליגה הלאומית שטרם כבשה שער.

במחזור הקרוב (יום שישי, שעה 16:00) תצא הפועל עכו למשחק חוץ נגד הפועל קטמון, שמדורגת במקום השישי בטבלה עם 3 תוצאות תיקו.

נחת מהנוער

קבוצת הנוער של הפועל עכו, בהדרכת המאמן מיכה מלכה, פתחה את העונה בניצחון חוץ על נווה יוסף חיפה, 0:1. את השער היחיד במשחק הבקיע לידור באבא (דקה 62), שנכנס כמחליף במחצית השנייה.

ובעניין אחר. שלומי דנה, שוער קבוצת הנוער, הוזמן לבית הנבחרות בשפיים, שם זכה לקבל את תואר השחקן ההוגן בליגה הלאומית לנוער.

מנהל מחלקת הנוער חנן בן חמו: "מועדון הפועל עכו רואה בהגינות בספורט ערך חשוב ושווה למקצוענות. אנחנו מברכים את שלומי דנה על בחירתו לשחקן ההוגן וגאים בזכייתו. נמשיך לטפח את חניכי המועדון למצוינות והישגיות לצד הקניית ערכים של ספורט הוגן".

shlomidana
השחקן ההוגן בליגה הלאומית לנוער. שלומי דנה, שוער הפועל עכו (צילום: חנן בן חמו)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות