fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסייפת דלילה חתואל מבקשת את תמיכת הציבור

דלילה חתואל מתוך הסרטון שהעלתה (צילום מסך)

בסרטון שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה אמש (רביעי) וזכה כבר לכ-45 אלף צפיות ויותר מ-1000 שיתופים, מבקש הסייפת מעכו דלילה חתואל את תמיכת הציבור בבקשה אחת קטנה, לייצג את מדינת ישראל במשחקים האולימפיים בברזיל שייפתחו בעוד פחות מחודש.

חתואל כתבה בפוסט: "היי חברים ועוקבים יקרים שלי. בימים אלה אני מנהלת קמפיין להצטרפותי למשלחת הישראלית לאולימפיאדה. הסיפור במשפט: אני עומדת בקריטריון הועד האולימפי העולמי, אך לא בקריטריון של הועד האולימפי הישראלי על מנת לייצג את המדינה שלי בגאווה. למה? כי בתחילת השנה האולימפית תוקצבתי על ידי איגוד הסייף ב 0 ש״ח. אני פונה היום לכל מי שיכול לראות ולעזור ולקדם את הנושא: שרת התרבות והספורט מירי רגב. משרד התרבות והספורט. עמודי הספורט החזקים בישראל. וכמובן לכם חברים ועוקבים שלי, וכל מי שייצוג נשי באולימפיאדה קרוב לליבו. אם גם לדעתכם אני צריכה לייצג את המדינה שלי בגאווה ואהבה גדולה באולימפיאדה הקרובה עשו לייק, שתפו, תגיבו. אני צריכה את התמיכה שלכם יותר מתמיד בימים בקרובים.

לצפיה בסרטון ובפוסט לחצו כאן: https://www.facebook.com/dlilahatuel/videos/266449910381008

דלילה חתואל מתוך הסרטון שהעלתה (צילום מסך)
דלילה חתואל מתוך הסרטון שהעלתה (צילום מסך)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות