fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני הילד ששקל 113 קילו הפכתי למלך היופי"

מר ערב. ג'וני חנא מחולה (צילום: רותם כבסה)
מר ערב. ג'וני חנא מחולה (צילום: רותם כבסה)

 

בתחרות מיס ומר ערב שנערכה ביום ראשון שעבר  בכפר יאסיף זכו השנה בתואר מיס ערב: ליאן שמבור מחיפה וסגנית ראשונה: לינדה עבדאללה, בת 21 מעכו, סטודנטית לפסיכולוגיה לתואר ראשון ושני באוניברסיטת חיפה.  בתואר מר ערב ואהוב הקהל  זכה: ג'וני חנא- מחולה בן 24 מכפר יאסיף, מדריך זומבה במקצועו.

סגנית ראשונה. לינדה עבדאללה מעכו צילום: רותם כבסה
סגנית ראשונה. לינדה עבדאללה מעכו צילום: רותם כבסה
רפאל בולניק, סילבר חנא ומיטל אבוחצירה (צילום: רותם כבסה)

התחרות היוקרתית נערכה באולמי אל דוואד מול קהל של מאות אורחים. הזוכים יקבלו חוזה דוגמנות לשנתיים.  נותן החסות של הערב קניון עזריאלי עכו.

 

התחרות נערכה עד חצי הגמר בהצבעה דיגיטלית. המועמדים והמועמדות עלו זה אחר זה והציגו אופנת קז'ואל, שמלות ערב ושמלות כלה וחליפות אלגנטיות.  בצוות השופטים ישב מנכ"ל הקניון עזריאלי עכו רפאל בולניק ומנהלת השיווק מיטל אבוחצירה.

סילבר חנא מפיק התחרות כבר שמונה שנים: "הטקס נחתם בהצלחה אחרי שמונה חודשים של עבודה מאומצת.  המגזר הערבי התפתח מאד  וזו העבודה הקשה באמת.  אני מודה לנותני החסויות קניון עזריאלי עכו ולנאווה קול מנאווה קולאז' כי  לא פשוט לגייס חסויות מהמגזר הערבי. נותני החסויות הגדולים מראים ומוכיחים שהם מאמינים במגזר הערבי באופנה, בקדמה ובחדשנות.

מר ערב. ג'וני חנא מחולה (צילום: רותם כבסה)
מר ערב. ג'וני חנא מחולה (צילום: רותם כבסה)

מנכ"ל קניון עזריאלי עכו רפאל בולניק הוסיף: "עבורי התחרות היתה חוויה יוצאת דופן. החיבור של הקניון עם המגזר הערבי הוא מדהים. פגשנו אנשים צעירים שאפתנים ומלאי מוטיבציה שחולמים להצליח ולהיות חלק בעולם הדוגמנות, האופנה והיופי. אני מאמין שאין הצלחה עסקית בלי הצלחה חברתית ואהיה הראשון שיתמוך בפרויקטים מהסוג הזה.  המתמודדים בתחילת דרכם קיבלו חשיפה גדולה בזכות הקניון, כבר משלב האודישנים.  המטרה שלנו היא לתת להם את הפלטפורמה למותגים הגדולים ובמקביל יצרנו קשר עם מספר רשתות אופנה גדולות  כדי לבחון  שיתופם בקמפיינים. זו תהיה ההזדמנות עבורם לפריצת דרך".

מר ערב ג'וני מחולה: "האדרנלין עדיין בוער בגופי והדמעות לא מפסיקות לנצנץ פה ושם. מי היה מאמין שאני, הילד ששקל לפני כמה שנים 113 קילו יזכה היום בתואר 'מלך היופי של המגזר הערבי בישראל לשנת 2016.

"הדרך שלי החלה בגיל 14 בתור ילד שמן עם דימוי עצמי נמוך שהחליט להילחם על הבריאות, האושר, הביטחון העצמי, החלומות והמראה החיצוני. בזכות האמונה וכוח הניצחון והרצון הצלחתי לרסק את כל המכשולים שהוצבו בפניי וזכיתי בשני תארים. מנקודת מבט אחת הגעתי כה רחוק, אך מנקודת המבט הפנימית שלי זאת רק ההתחלה וההפתעות הגדולות עדיין בדרך".

סגנית ראשונה לינדה עבדאללה: "התרגשתי מאד, זה היה חלום שהתגשם. בהתחלה היו לי חששות אם להשתתף והחלטתי להיכנס לעולם הזה שלצידי המשפחה שתמכה בי בכל רגע, למרות שהתחרות לא מקובלת במגזר הערבי. מבחינתי זכיתי ואני אממש את הזכייה להגשים את השאיפות שלי ברמה בינלאומית. השם לינדה עבדאללה יהיה מוכר בכל העולם".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות