fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוכנבוים חוזר לעכו

ביום שלישי (טוטו-עכו, 18:00) יתקיימו משחקי גביע המדינה, במסגרתם תארח הפועל עכו את מוליכת טבלת ליגה א', הפועל עפולה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים (צילום: חג'אג' רחאל)

 יהיה זה מפגש פיקנטי כשמול עכו יתייצבו המאמן ירון הוכנבוים, שאימן בעבר בעכו והיום מאמן את עפולה, השוער עידו לוי, גבע ברקאי, שחר סימנטוב, ג'וני טננבאום ושלומי חנוכה, ששיחקו בשנים האחרונות בעכו וכן קווין ריינשטיין ואליאור סיידר, ששוחררו בתחילת העונה מהקבוצה וחתמו בעפולה.
"אהיה כן איתך ואגלה לך שהגביע פחות מעניין אותנו ושנעלה למשחק נגד עכו בהרכב משני", מעיד בגלוי המאמן הוכנבוים, "המטרה שלנו השנה היא לעלות ליגה ומצפים לנו שני משחקים קשים, ביום שישי נגד השנייה בטבלה מכבי דלית אל כרמל ובשבוע הבא דרבי נגד אסי גלבוע. לא אתן שהשחקנים המרכזיים שלי יישחקו מעייפות ולכן נעלה עם שחקני ספסל".

וככה לוותר על ההילה של משחקי הגביע?
הרי אם תנצחו בעכו, עפולה תזכה ליותר כותרות מאשר אם תעלו ליגה.
"תקליד בגוגל את השם שלי ותמצא אלפי אזכורים, ככה שאני כבר לא מחפש פרסום וכותרות. הגביע לא בראש שלנו ואפילו לא עקבנו אחרי הפועל עכו כדי להתכונן למשחק הזה".

אבל אולי ליוצאי הפועל עכו, המשחק הזה דווקא כן חשוב?

ירון הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)

"לפי רשימת השחקנים, לא סתם מכנים אותנו הפועל עכו ב'. אבל אם כל הכבוד והרצון של השחקנים, הם לא קובעים. אליאור סיידר 'מת' לשחק ולהוכיח שטעו כששחררו אותו ולא נתנו לו הזדמנות, וככה גם גבע ושחר וג'וני, שנזרק אחרי שבמו רגליו השאיר את הקבוצה בליגת העל. אני רוצה לנצח, אבל לא במחיר של פגיעה במטרות שהצבנו לעצמנו. כל האנרגיה שלנו מרוכזת כרגע בדבר אחד והיא בהצלחה בליגה והשגת כרטיס העלייה לליגה הלאומית".

בשנה הבאה עלולות שתי הקבוצות להיפגש שוב, בלאומית.
"אני מקווה שהפועל עכו יישארו. המצב נראה די קשה, אבל אני מזכיר שכל שנה מכתירים את הפועל עכו כיורדת בטוחה, והיא מפתיעה. לדעתי, מה שיקבע אלו משחקי הפלייאוף".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות