fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרבי חוזר לעכו

תרשמו: יום שישי, עכו, 13:00. מכבי ואחי עכו נפגשות לדרבי מסקרן. בית"ר נהריה עשתה עוד צעד לעבר הצמרת הגבוהה אחרי שהרשיתה שביעייה לרשת סכנין. מעלות חילצה נקודה מדלית-אל-כרמל וצנחה למקום האחרון בטבלת ליגת א'.
מכבי עכו
מכבי עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

סקציה מעלות (ליגה א')

אחרי רצף הפסדים ארוך, הצליחה סקציה מעלות לבלום מעט את הצניחה מטה, כשסיימה במחזור האחרון את משחקה נגד השנייה בטבלה, מכבי דלית אל כרמל, בתיקו, 2:2. אילן טל (בפנדל) ויותם מלול כבשו למעלות. הקפטן ליאור דה כלבו, הורחק במהלך המחצית השנייה. נתון מעניין הוא, שאת כל הנקודות שלה העונה (4 נק') השיגה מעלות במשחקיה נגד שתי הקבוצות מדלית אל כרמל (ניצחון על הפועל וכעת תיקו נגד מכבי). על אף הנקודה שנוספה למאזנה, התדרדרה מעלות למקום האחרון בטבלה.

ביום שישי  (12:30) תתארח מעלות אצל הפועל אסי גלבוע (מקום 7, 13 נק').

בית"ר נהריה (ליגה ב')

בית"ר נהריה עשתה השבוע את הצעד הראשון לעבר היעד שהציב המאמן יוסי (ג'רי) בן חמו בשבוע שעבר – להגיע למפגש נגד המוליכה הפועל מרר, מעמדה שניצחון יקפיץ את נהריה לראש הטבלה. השלב הראשון עבר בהצלחה גדולה לאחר שהבית"רים הביסו את הפועל סכנין, 1:7. לנהריה כבשו: עומר בנימין ואסף סירקיס – שני שערים כ"א, אסף פחימה, יעקב רבינוביץ' ומיכה שושן – שער אחד כ"א.
המאמן בן חמו: "היה משחק מדהים שלנו. שיחקנו משחק של נגיעה והכל זרם פשוט וחלק. לטעמי, כולם הצטיינו, במיוחד החלק ההגנתי שדחף קדימה והיה דומיננטי מאוד.

מכבי עכו (ליגה ב')

חזר מליגת האלופות. אמיתי ברק (צילום: איציק גרשוני)

מכבי עכו חזרה השבוע עם נקודה ממשחק חוץ קשה נגד הפועל מג'ד-אל-כרום, לאחר שסיימה את המפגש בתיקו, 1:1. המארחים עלו ליתרון של 1:0, לפני שויטל רבינוביץ' הוותיק איזן בנגיחה, לאחר הגבהה של ערן גאון. היו"ר אשר (ג'וקי) בן חמו: "נכון שחזרנו עם נקודה ממשחק חוץ נגד קבוצה מצוינת וכל נקודה חשובה, אבל לפי מה שהתרחש במגרש, יכולנו להשיג עוד שתי נקודות. בתוספת הזמן החמצנו מצב של מאה אחוז, שהיה מכריע את המשחק לטובתנו".

המאמן אמיתי ברק הופתע לקבל מרעייתו פאני, מתנה ליום הולדתו ובאותה הזדמנות גם לרגל 20 שנות נישואין – טיסה לשני משחקי ליגת האלופות שנערכו השבוע, ריאל מדריד נגד אייאקס וברצלונה נגד ליסבון. בסוף השבוע, אמור ברק לשוב ארצה ולהדריך את חניכיו בדרבי נגד אחי עכו (שישי, 13:00).

 הכתבה המורחבת במדור הספורט של "צפון -1"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות