fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דניאל פחימה לשמעון לנקרי: "אתה הוכחת שעכו היא עיר שכדאי לגור בה"

פחימה שהיה נרגש מאוד בפגישה העניק לראש עיריית עכו שמעון לנקרי, את תמונתו ועליה מילות תודה: "אשרי האיש שזאת עיר מגוריו ואתה הוכחת שכדאי לגור בה"
דניאל פחימה ומשפחתו במפגש עם ראש עיריית עכו וצוותו (צילום: דוברות עיריית עכו)

דניאל פחימה, תושב עכו שנפצע בקיץ האחרון בפיגוע בבורגס בבולגריה נפגש בסוף השבוע עם ראש עיריית עכו שמעון לנקרי בלשכתו, וביקש להודות לו על הסיוע והתמיכה בו ובמשפחתו בעקבות הפיגוע. אל פחימה התלוו אביו ואחיו שסעדו אותו במהלך אשפוזו בבית החולים.

לנקרי אמר לדניאל, כי הוא שמח לראות כיצד הוא מחלים, וכי בזכות מאבקו העיקש לחיות הוא הצליח לשרוד את התופת. "לצערנו הרב, העיר עכו איבדה בפיגוע הרצחני הזה שניים מטובי בניה – מאור הרוש ואליאור פרייס ז"ל שהיו חבריך. ועתה עליך להמשיך ולעשות הכל על מנת לעזור לעצמך ולהתגבר על הקשיים כדי להחלים במהרה. אנו נמשיך לעמוד לצידכם ונסייע ככל שניתן".

בפגישה עם בני משפחת פחימה השתתפו גם ראש מינהל הרווחה עדי מקל וראש מינהל התפעול פלו בן אהרון. פחימה שהיה נרגש מאוד בפגישה העניק שי ללנקרי: תמונה שלו ועליה מילות תודה: "אשרי האיש שזאת עיר מגוריו ואתה הוכחת שכדאי לגור בה".

"נעשה הכל שתחזור לעצמך". פחימה ומשפחתו במפגש עם לנקרי וצוותו (צילום: דוברות עיריית עכו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות