fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בני נוער מעכו קטפו את המקום הראשון בתחרות יזמות

שלוש קבוצות זכו השנה במקומות הראשונים עם סטארטאפים אותם יצרו: נעל חשמלית עם יכולות הטענת מכשירים אלקטרונים, צמיד גז פלפל להגנה אישית וקופסת אוכל מתחממת ניידת
מקום ראשון: קבוצת "כולנא ביחד"
מקום ראשון: קבוצת "כולנא ביחד" (צילום: דפנה גזית)

בתחרות "יזם השנה" לנוער של עמותת יוניסטרים המכשירה ליזמות ומנהיגות עסקית וחברתית בקב בני נוער בישראל שנערכה השבוע באוניברסיטת תל אביב, קטפו קבוצות חניכי מרכז עכו את המקומות הראשונים: חברת "כולנא ביחד"- חניכי שנה ב' בעיר זכו במקום הראשון לשנה זו עם המיזם אלקטריק הייק ("Electric Hike")- מוצר לטעינת מכשירים אלקטרוניים כגון מכשירים סלולריים או מצלמה דיגיטלית באמצעות הליכה, ושתי קבוצות נוספות מהעיר זכו במקומות השניים לשנה ג' ו- א' עם המוצרים: "רסקיומיד"- צמיד גז פלפל להגנה אישית, ו- HOTBOX- קופסת אוכל מתחממת ניידת.  קבוצת מעלות-תרשיחא קטפה את המקום השלישי בתחרות לשנה ג' עם המוצר "אקו קיט"- ערכת קמפינג אקולוגית.

במסגרת תחרות "יזם השנה" התקיימה תערוכת מיצגים פתוחה, בה השתתפו עשרות קבוצות נוער יוניסטרים מ- 13 מרכזים מרחבי הארץ, אשר הציגו את פעילותן העסקית והחברתית.
חברת "כולנא ביחד" המורכבת מעשרה  בני נוער בכיתה י"א זכתה למענק של 5000 שקלים, עבור המשך פיתוח המוצר. עד כה הצליחה לפתח החברה אבטיפוס בעל היכולת להטעין מכשירים סלולריים. בימים אלו מקיימת החברה מגעים ליצירת שיתופי פעולה עם רשת נעליים על מנת להתחיל בשלבי ייצור המוני של המוצר. את הקבוצה מלווה בהתנדבות לאורך השנה איש העסקים אלון כוכבי.

חברת "IS-IT" מעכו, שנה ג' המונה 13 בני נוער בכיתה י"ב והגיעה למקום השני עם המיזם "רסקיומיד", נמצאת כבר בשלב מכירת המוצר המאפשר נגישות רבה יותר לצמיד גז הפלפל במצב של תקיפה, וזכתה בפרס של 1000 שקלים עבור פעילות חברתית. את הקבוצה ליווה לאורך השנים היזם מוטי טל.

חברת "Golden Minds" מעכו משנה א' המונה 20 חניכים בכיתה י' עם המיזם "HOTBOX", נמצאת עוד בשלבים הראשונים, ופועלת למציאת מימון למיזם. את הקבוצה מלווה היזם יריב פאר, והקבוצה אף זכתה בפרס של 750 שקלים להמשך מימון המוצר.

קבוצת שנה ג' ממעלות זכתה במקום השלישי לשנה זו עם מיזם ה"אקו קיט"- ערכת קמפינג אקולוגית הכוללת שני שרפרפים השוקלים כל אחד כ- 100 גרם ויכולים לשאת עד 200 קילו, הניתנים להרכבה ופירוק נוחים. הקבוצה ניגשה לתחרות עם המיזם "עטיפת הפלא"- מוצר חדשני שמשלב בין ספר הלימוד והמחברת של אותו מקצוע. חוסך זמן, מקום ושומר על הספר והמחברת.

איריס רף רונן, מנכ"ל יוניסטרים: "אני נרגשת מהיצירתיות המדהימה ומהרמה המקצועית הגבוהה של מיזמי החניכים שהתמודדו בתחרות השנה. אין לי ספק כי בתחרות נקצרו פירות השקעתם של עמיתי יוניסטרים והמלווים העסקיים בחניכי התוכנית".

חניכי עכו עם המוצר רסקיומיד שזכה במקום השני
חניכי עכו עם המוצר רסקיומיד שזכה במקום השני (צילום: דפנה גזית)
מקום ראשון: קבוצת "כולנא ביחד"
מקום ראשון: קבוצת "כולנא ביחד" (צילום: דפנה גזית)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות