fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במוצ"ש: גמר גביע עכו בסיוף בשנה האולימפית

במוצאי שבת הקרוב תיערך בקניון עזריאלי עכו תחרות הסיף הארצית בדרך להשגת הקריטריון האולימפי לשנת 2016  בהשתתפות סייפים מכל הארץ.  מאור חטואל יתחרה בגמר: "הבטחתי לעצמי לעשות כל מאמץ, על מנת לקבוע את הקריטריון האולימפי בעצמי"
סיף (צילום: דנה גרנווילד )
סיף (צילום: דנה גרנווילד )

 

לראשונה, גביע עכו 2015  לסיף יתקיים במוצאי שבת הקרוב (19.12) בקניון עזריאלי עכו במעמד אלופי הסיף לדורותיהם: הסייפת דלילה חטואל, שהשתתפה באולימפיאדת בייג'ין 2008, מאור חטואל שזכה לאחרונה באליפות רומח בקטגוריית גברים,  אביגיל אלפטוב נערת ישראל  וסייפת מבטיחה, אלוף ישראל לנוער מתן צוקרמן, נועה חנינה מעכו אלופת ישראל לנוער, יעקב אור מדליסט ארד באליפות ישראל ועוד רבים בענף.

האירוע יתקיים ברחבת הקניון בשעה 18:30 במעמד ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, מנכ"ל הקניון רפאל בולניק, המאמן חיים חטואל  ובכירים נוספים. תחרות הסיףהארצית נערכת בחסות עיריית עכו, קניון עזריאלי עכו והמרכז האולימפי לסיף בעכו. תחרות הסיף הינה מסורת בעכו ונערכת במשך עשרות שנים, זה הפעם הראשונה שמארחים את גביע עכו בסיף בקניון עזריאלי עכו, בשנה האולימפית.

מאור חטואל, בן 30, מעכו ממשיך את השושלת של משפחתו ומקדיש את השנים האחרונות באימונים מפרכים. היעד של חטואל, הוא להיות הנציג של ישראל באולימפיאדת ריו שתיערך בקיץ בריו דה ז'נרו בברזיל. התחרות חשובה לדירוג הראשון, במבחנים האולימפיים. עד אז יש לחטואל סדרה של תחרויות בגביע העולם. לפני חודש זכו מאור ודלילה חטואל במקום הראשון באליפות בדגם רומח. בחודש מאי זכה חטואל זכה במקום החמישי בגביע העולם לבוגרים שהתקיימה בסנט פטסבורג.

סיף (צילום: דנה גרנווילד )
סיף (צילום: דנה גרנווילד)

מאור חטואל: "החלום האולימפי זה משהו שקיבלתי בילדות, אבל האש החלה לבעור כאשר ליוויתי את אחותי דלילה באולימפיאדת בייג'ין 2008. והבטחתי לעצמי לעשות כל מאמץ, על מנת לקבוע את הקריטריון האולימפי בעצמי".

מנכ"ל קניון עזריאלי עכו רפאל בולניק: "כבוד לנו להיות חלק מעכו שיש בה ספורטאים אולימפיים. שמחנו לסייע ולקחת חלק בהפקה, אנו מאמינים במצוינות ותומכים בפעילויות בספורט המקומי. משפחת חטואל הינה מקור גאווה לכל תושבי העיר ואנו חלק בלתי נפרד מהקהילה. אנו מזמינים את כל תושבי עכו לצפות בגמר בקניון".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות