fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית חולים נהריה: צעיר תקף יולדת ואחות

צעיר בן 20 מעכו הגיע היום (א') בבוקר, לבקר את גרושתו במחלקת היולדות בבית חולים לגליל המערבי בנהריה ולפתע החל לזרוק לעברה חפצים ואף פגע באחות המחלקה. סגן מנהל בית חולים נהריה ד"ר משה דניאל: "אנו רואים בחומרה רבה כל ניסיון תקיפה של איש צוות"
מחלקת יולדות
מחלקת תינוקות . (צילום ארכיון: רוני אלברט) למצולמים אין קשר לכתבה

צעיר בן 20 מעכו הגיע היום (א')  בבוקר, לבקר את גרושתו במחלקת היולדות בבית חולים לגליל המערבי בנהריה, שילדה אמש בן.  כשנכנס למחלקת היולדות ושאל היכן נמצאת  היולדת , ליוותה אותו אחות המחלקה לחדר ומייד החל לתקוף את היולדת וזרק לעברה חפצים שעמדו מול עיניו.   האחות נחלצה לעזרת של היולדת וספגה חבטות מהחפצים שהושלכו.  מאבטחי בית החולים שהוזעקו למקום, הצליחו להשתלט על הצעיר, והמקרה הועבר לטיפול משטרת נהריה.

 סגן מנהל בית חולים נהריה ד"ר משה דניאל אמר הבוקר (יום א') לבלינקר: "אנו רואים בחומרה רבה כל ניסיון תקיפה של איש צוות.  במקרה הנוכחי, אחות באה לעזרתה של מטופלת ונפגעה בעצמה.  הועבר דיווח למקרה למשרד הבריאות והטיפול הועבר למשטרת ישראל.

מחלקת יולדות
מחלקת יולדות. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום ארכיון: רוני אלברט)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות