fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בזמן שחגגתם

הפועל עכו הפסידה פעמיים ברציפות בבית ומתחילה לאבד גובה * סקציה מעלות זכתה בגביע המדינה לליגות ב' * בית הדין המשמעתי: קבוצת נערים ג' של הפועל עכו נקנסה בגלל... גרביים
מקום לדאגה. מאמן הפועל עכו אלון זיו צילומים: אדריאן הרבשטיין
מקום לדאגה. מאמן הפועל עכו אלון זיו צילומים: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו, שדווקא פתחה טוב את העונה מתחילה לאבד מעט גובה לאחר שספגה במחזור האחרון הפסד בית שני ברציפות, להפועל אשקלון, 2:0.

עבור עכו, שחסרה את ינון אליהו, מיקי יאזו ואמיר חלאילה הפצועים, היה זה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

קודם לכן, רשמה הפועל עכו הפסד בכורה בליגה כשנכנעה בביתה להפועל קטמון ירושלים, 3:0. עכו ספגה את שני השערים הראשונים שלה העונה ממצבים נייחים (כדור קרן והגבהה של כדור עונשין). לקראת סיום היא גם איבדה כדור במרכז השדה ואפשרה לאורחים מירושלים לכבוש שער שלישי במתפרצת.

לראשונה מזה כמעט שנה, ראש העירייה שמעון לנקרי, הגיע לצפות במשחק בית של הקבוצה.

משחק נוסף, בחוץ, נגד רמת השרון הסתיים בתיקו, 1:1. עכו כבר פיגרה, 1:0, משער מהיר שספגה כבר בדקה ה-3. אליאור סיידר דאג לאזן בדקה ה-19.

בסוף השבוע שעבר, לאחר ההפסד בבית לאשקלון, אמר המאמן אלון זיו: "שאנשים לא יתבלבלו, בליגה הזאת כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה וקורה שיש גם משחקים כאלה זה חוסר מזל. נכון שקבוצה נמדדת לפי תוצאות, אבל צריך לזכור שהרכבנו את סגל השחקנים הנוכחי לאור מגבלות תקציביות. הבעיה המקצועית שלנו כרגע היא שאנחנו מנסים להציג כדורגל איכותי, בעוד שאני חושב שאנחנו צריכים לחזור ליותר קשיחות ולמשמעת טקטית. המטרה מתחילת העונה, להיכנס לפלייאוף העליון, לא השתנתה".

המאמן גם התייחס ליכולת החלשה של החלוץ הזר אגיקו אוהיסון ושל הקשר יובל טיטלמן, שלא ממש תרמו לשיפור היכולת של הקבוצה: "אגיקו לא שיחק כמה חודשים ואנחנו לאט לאט מחזירים אותו לכושר. יש בו פיזיות והוא עוד יפרע שטרות ויבקיע. טיטלמן שחקן מאוד מוכשר ואיכותי. אני מחזיק ממנו ומאמין בו".

מקום לדאגה. מאמן הפועל עכו אלון זיו צילומים: אדריאן הרבשטיין
מקום לדאגה. מאמן הפועל עכו אלון זיו
צילומים: אדריאן הרבשטיין

סקציה מעלות (ליגה ב')

הקבוצה פתחה את העונה בניצחון מוחץ על אחי עכו, 0:7. כבר בדקה ה-2 עלתה מעלות ליתרון ראשון משער של אריאל בוזורגי. בדקה ה-8 הכפיל פואד חיר א-דין את התוצאה ל-0:2. בדקה ה-10 שילש פאדי זיאדה את התוצאה ל-0:3. בדקה ה-27 ספגה אחי עכו מכה קשה לאחר שקפטן הקבוצה עבדאללה ג'עס הורחק בכרטיס אדום לאחר ויכוח עם אוהד. דקות ספורות לאחר מכן הורחק מהמגרש גם המאמן יוסי עמר, בעקבות עימות מילולי עם שחקן מעלות אסף פחימה. בדקה ה-37, פאדי זיאדה כבש את הרביעי לזכות קבוצתו. בדקה ה-39, אריאל בוזורגי העלה ל-0:5. במחצית השנייה נרגע מעט המשחק. בדקה ה-47, העלה זיאדה ל-0:6. בדקה ה-80 נחתמה התוצאה כשאיתן אדרי דייק מהנקודה הלבנה, 0:7. במהלך המשחק שולב, לראשונה בקבוצה הבוגרת של המועדון, השוער הצעיר שגיא ראובן.

במחזור השני, הופתעה מעלות כשספגה הפסד חוץ על ידי העולה החדשה, מכבי ירכא, 1:0.

באמצע השבוע התקיים מחזור גביע המדינה, בו אירחה מעלות את הפועל רובי שפירא מליגה א'. מעלות הפסידה, 2:0, וסיימה את דרכה במפעל.

אבא, הבאתי גביע. תובל אסולין מציג את הגביע לאביו, שחקן העבר ניסים אסולין
אבא, הבאתי גביע. תובל אסולין מציג את הגביע לאביו, שחקן העבר ניסים אסולין

בית"ר נהריה (ליגה ב')

אחרי שפתחה את העונה ב-2 ניצחונות בגביע המדינה, פתחה בית"ר נהריה את הליגה בהפסד ביתי לאחר שנכנעה למכבי טמרה, 1:0. בדקה ה-6 קופחה נהריה בצורה ברורה, לאחר שנועם חמיאס הוכשל ברחבה והשופט כבר הצביע לעבר הנקודה הלבנה. אלא שקוון המשחק קרא לשופט ובתום התייעצות הוחלט לבטל את הפנדל. בדקה ה-70, נשרק פנדל שני במשחק, הפעם לחובתה של נהריה. השוער חיליק אליעז, הדף. בדקה ה-72 ספגה נהריה את השער שהכריע את המפגש. בדקה ה-80 ספגה נהריה מכה נוספת כשבן ביטון ספג כרטיס אדום והורחק.

מנהל הקבוצה אבי כץ: "מבאס לפתוח עונה בהפסד, מה גם שלא הגיע לנו להפסיד. קופחנו בצורה קשה על ידי הקוון, ובכוונתנו לפנות לאיגוד השופטים ולדרוש מהם שלא לשבץ את הקוון הזה במשחקים שלנו".

במסגרת משחקי המחזור השני, רשמה בית"ר נהריה את ניצחון הבכורה שלה אחרי שגברה במשחק חוץ על אחי עכו, 0:1. את השער היחיד במשחק הבקיע מריק שמחייב בדקה ה-63.

במהלך המחצית הראשונה החמיץ השוער הבית"רי חיליק אליעז בעיטת עונשין מ-11 מ'. מי שהיה אמור לבעוט את הפנדל הוא איציק זפרני, אך השוער התעקש לבעוט את הפנדל. "חלמתי שאני מבקיע פנדל ואנחנו מנצחים", סיפר אליעז. זה מה שנקרא: החלום ושברו.

באמצע השבוע יצאה בית"ר נהריה למשחק חוץ נגד עירוני נשר מליגה א', במסגרת גביע המדינה. המשחק היה רווי שערים והסתיים בהפסד בית"רי, 6:4. לנהריה הבקיעו: אליאס חורי – 2 שערים, איציק זפרני ויעקב אלפסי – שער אחד כ"א.
אחי עכו (ליגה ב')

בקבוצה מודאגים מפתיחת העונה הרעה שכללה שני הפסדים (7:0 למעלות ו-1:0 לבית"ר נהריה).

המאמן יוסי עמר: "כל מה שהתרעתי בפתיחת העונה קרה. לא התכוננו כמו שצריך, מגבלות התקציב מקשות עליי להביא שחקני רכש נוספים ורוח לחימה לא מביאה נקודות".

קפטן אחי עכו עבדאללה ג'עס, שהורחק במשחק נגד מעלות לאחר עימות מילולי עם אוהד ביציע, ספג עונש הרחקה של 3 משחקים. המאמן יוסי עמר, שגם הוא הורחק באותו משחק, ספג קנס של 500 שקלים.
גביע המדינה: תואר ראשון למעלות

סקציה מעלות השיגה את התואר הראשון שלה העונה כשזכתה בגביע המדינה לליגה ב', מחוז צפון א', אחרי ניצחון מרשים בגמר על בית"ר נהריה, 0:4. היה זה המשך ישיר ליכולת המצוינת של מעלות מאז פתיחת העונה. פואד חיר א-דין פתח את חגיגת השערים עם כיבוש מהיר כבר בדקה ה-3. בדקה ה-19 הכפיל פאדי זיאדה את היתרון ל-0:2. בדקה ה-52 השלים זיאדה צמד אישי והעלה את קבוצתו ל-0:3. גל יצחק הצעיר חתם את תוצאת המשחק לאחר מבצע אישי מבריק שהסתיים בשער רביעי, 0:4 למעלות.

בסיום המשחק העניק נציג ההתאחדות לכדורגל בצפון באסם סולימאן את הגביע המהודר לקפטנים של מעלות, איתן אדרי ופואד חיר א-דין.

פטרון הקבוצה ליאור לסרי: "עבדנו קשה כל הקיץ כדי שתהיה במעלות קבוצה טובה ואני שמח שההשקעה מוכחת. נכון שהליגה רק נפתחה, אבל כולם רואים שנעשית בקבוצה עבודה טובה ויסודית. שרק נמשיך ככה".

מנגד, מאמן בית"ר נהריה מיכה שושן, נשמע די מודאג: "אסור לנו להיראות ככה. אני כבר לא מסתכל על התוצאה, אלא על היכולת החלשה ועל סף השבירה הנמוך. אם לא נתחזק, הולכת להיות לנו עונה קשה".
הפועל נהריה (ליגה ג')

הקבוצה פתחה את העונה ברגל שמאל ובתבוסה ביתית למכבי סכנין, 4:1. את השער היחיד לזכותה כבש אבירם אזולאי.

המאמן אבי בן סימון: "לא נעים לפתוח ככה את העונה, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה לתקן ולשפר את מה שצריך. אני מקווה שההמשך יהיה טוב יותר ונביא קצת נחת ליו"ר עמוס גבריאל, שבאמת נותן את כל כולו למען הצלחת הקבוצה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות