fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בואו לגור על הים

פרויקט המגורים מנרב על הים בעכו (הדמיה: וויופוינט)
פרויקט המגורים מנרב על הים בעכו (הדמיה: וויופוינט)

 

חברת מנרב החלה לאכלס את שני הבניינים הראשונים בפרויקט “מנרב על הים” בעכו כארבעה חודשים לפני המועד המתוכנן. החברה יצאה במבצע הטבת תשלום ראשון על סך 295 אלף שקלים, והיתרה במסלול  " משפחתי אישי" , המעניק לרוכשים החדשים לתקופת זמן מוגבלת, נוחות ובחירה באופן תשלום הסכום הנותר.

ראשוני הדיירים של בנייני המגורים  “מנרב על הים” בעכו קיבלו בימים האחרונים את מפתחות דירתם ובתוך מספר שבועות תשלים חברת מנרב את מסירת המפתחות ליתר הרוכשים.

פרויקט היוקרה “מנרב על הים" הכולל 402 יחידות דיור, מוקם על קו המים במרחק מטרים ספורים מחוף ארגמן ונושק לטיילת החדשה המתוכננת להיבנות על אחת מרצועות החוף מהיפות בישראל, במתחם בתי המלון בעכו. הבניינים כוללים 14 קומות ובהם 67 דירות מפוארות ומרפסות ענקיות. הדירות בנות 3,4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים שמהן נשקף מכל חלון נוף של המפרץ בגודל טבעי ומלא.

"מנרב על הים" כולל דירות מעוצבות, מרפסות צופות לים ולהרי הגליל, סטנדרט בנייה גבוה ופיתוח סביבתי מושלם. ניתן לבחור ממגוון הדירות המוצעות: דירות 3 חדרים על שטח של כ-80 מ"ר ומרפסת על שטח 10 מ"ר, דירות 4 חדרים על שטח של כ-105 מ"ר ומרפסת על שטח 19 מ"ר, דירות 5 חדרים על שטח של כ-117 מ”ר ומרפסת על שטח 20 מ"ר, דירות גן בנות 5 חדרים, על שטח של כ-158 מ"ר וגינה על שטח של כ-175 מ"ר, פנטהאוזים מפוארים בני 5 חדרים, על שטח של כ-143 מ"ר ומרפסת על שטח של כ-51 מ"ר.

החברה יצאה במבצע ייחודי לרוכשים החדשים שיזכו בהטבת תשלום ראשון על סך 295 אלף שקלים והיתרה במסלול “משפחתי אישי" המעניק לרוכשים נוחות ובחירה באופן תשלום הסכום הנותר.

פרויקט המגורים מנרב על הים בעכו (הדמיה: וויופוינט)
פרויקט המגורים מנרב על הים בעכו (הדמיה: וויופוינט)

"מנרב על הים" בעכו, מציב סטנדרטים חדשים של איכות חיים, איכות סביבה, על המים, מעטפת מגורים חדשנית בסטנדרט בנייה חסר פשרות, תכנון לפרטי פרטים ועיצוב ייחודי, תריסים חשמליים, זכוכיות מבודדות ועוד. בחוץ ייבנה לובי מפואר עם פינות ישיבה בכל אחד מהמגדלים, חניות פרטיות, שטחים ירוקים ונוף פתוח במרחק של 200 מטרים מקו החוף. הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים גל-אור פישביין. כיום נמצאים עוד 2 מגדלים בשלבי בנייה מתקדמים.

קבוצת מנרב נוסדה בשנת 1969 על ידי אברהם קוזניצקי המכהן כיו”ר דירקטוריון החברה. משנת 1983 נסחרת החברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

החברה פועלת במישרין ובאמצעות חברות הקבוצה בארבעה תחומים עיקריים: עבודות ניהול הנדסי וביצוע עבודות בנייה בפרויקטים של נדל”ן, ותשתית במגזר הציבורי, העסקי והפרטי, ייזום פרויקטים לבנייה למגורים בארץ ובחו”ל, השכרה וניהול של נכסים מניבים לצרכי שימוש מסחרי, תעשייתי ולמשרדים ונחשבת לחלוצה בתחום הזכיינות בישראל: זכתה במכרז להקמה, תפעול ותחזוקה לתקופה של 25 שנה של פרויקט “עיר הבה”דים”, וכן מפעילה מתקני טיהור שפכים בשיטת B.O.T בבאר שבע ובנמל התעופה בן גוריון.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות