fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: תושב עכו ניסה לשרוף את זוגתו ולהצית את ביתם

עכו הזדעזעה לפני כשבועיים כשדירה עלתה בלהבות. 11 אנשים פונו לבית החולים עם כוויות ושאיפות עשן, האש התפשטה לעבר הדירות האחרות. המשטרה קבעה כי הרקע פלילי. היום הוגש כתב אישום כנגד תושב עכו בעבירה של ניסיון לרצח בת זוגו, כי חשד שהיא בוגדת בו ולפיכך ניסה להצית את ביתם בעוד שני ילדיהם שהו בו
שריפה ברחוב בורלא בעכו
שריפה ברחוב בורלא בעכו

פרקליטות מחוז חיפה  הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב עכו בגין ניסיון לרצח, הצתה ותקיפה.  ב-12 לדצמבר לפנות בוקר אירעה שריפה גדולה בעכו בעקבותיה כ-11 דיירים פונו לבית החולים בנהריה בעקבות שאיפת עשן.  הילדים ששהו בבית מאושפזים מאז אירע האסון עם דרגות כוויה שונות.  האשה בהריון מתקדם, סבלה מקוצר נשימה, כוויות בדרגה 1-2 בפנים וכוויה בדרגה 1 בכתף ימין ואושפזה בבית החולים למשך ארבעה ימים. יצוין כי בית המשפט אסר על פרסום שמות המעורבים בפרשה.

שריפה ברחוב בורלא בעכו
שריפה ברחוב בעכו

מעובדות כתב האישום שהגישה עו"ד מריה פיקוס בוגדאנוב עולה כי הנאשם וזוגתו התגוררו יחד עם בנם המשותף, תינוק בן מספר חודשים ובנה של המתלוננת בדירה הנמצאת בבניין מגורים בעיר עכו.  לאחרונה התערערו היחסים בין השניים, הנאשם החל לחשוד כי המתלוננת בוגדת בו.

ב-12 לדצמבר לפנות בוקר, התקשר הנאשם למתלוננת והטיח בה האשמות, כי היא בוגדת בו. בתגובה אמרה המתלוננת שהיא מעוניינת להיפרד מהנאשם ובשלב מסוים כיבתה את המכשיר הסלולר.  בהמשך, בסמוך לשעה ארבע לפנות בוקר נכנס הנאשם לדירה כשהוא נושא עמו מיכל ובו חומר דליק. המתלוננת התעוררה, יצאה מחדר השינה וראתה את הנאשם בסלון.  בכתב האישום נכתב כי הנאשם אמר למתלוננת:"קחי את הילדים ולכי לאימא שלך", אך המתלוננת סירבה.  בתגובה,  הנאשם אמר: "אני אראה לך שאני לא צוחק איתך" ושפך את החומר הדליק על הספות בסלון וחלק מהחומר נשפך על רגלה של המתלוננת.

המתלוננת ניגשה לשטוף את רגלה וכשחזרה לסלון הנאשם אמר לה: "בי לא בוגדים" ושילח אש בספות שהתלקחו וכל הסלון בער. המתלוננת נמלטה מהדירה הבוערת יחד עם ילדיה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נשרפה הדירה כליל ונגרמו נזקים לרכוש המשותף של הבניין, כמו כן נפגעו 11 אנשים משאיפת עשן. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נשרפה הדירה כליל ובנוסף נגרמו נזקים לדירה נוספת ונזקים כבדים לדירות נוספות. כמו כן נגרמו נזקים לרכוש המשותף של הבניין. במעשיו המתוארים לעיל שילח הנאשם במזיד אש בדבר לא לו, שלא כדין ובכוונה לגרום למותם של המתלוננת, כמו כן תקף שלא כדין את המתלוננת שהיא בת זוגו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות