fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבא טישו: עובד עיריית עכו הוציא ספר ילדים ראשון

"אבא טישו" הוא ספר ביכורים של מנהל הארכיב בעיריית עכו צביקה גרינוולד שמספר על הקשר המיוחד בין אב לביתו
צביקה גרינוולד
צביקה גרינוולד (צילום: עצמי)

מנהל הארכיב בעיריית עכו, צביקה גרינוולד השיק השבוע ספר ילדים ראשון הנושא את השם "אבא טישו". גרינוולד (34), תושב העיר, נשוי ואב לשתי בנות מספר כיצד נולד הרעיון לכתיבת הספר: "כשבתי ליאן היתה בת שנה, וכשהתקררה נהגה ללכלך לי את החולצה. כל הזמן צחקנו על כך שאני אבא טישו שלה. לאחר שכתבתי על כך פוסט בפייסבוק והרבה אנשים אהבו זאת והגיבו על כך, החלטתי לקחת את הרעיון קדימה ולכתוב ספר ילדים".

שנתיים חלפו מאז עד שהספר קרם עור וגידים ולאחר שנמצאה מאיירת מתאימה החליט גרינוולד להפיק את הספר ולהוציאו לאור. הספר בן 24 עמודים צבעוניים כתוב ומאוייר בצורה משעשעת ומתאים לגילאי 3-7. הספר מגולל את סיפורה של ליאן שנעזרת באביה וכשהיא לא מרגישה כל כך טוב, הוא לוקח אותה לרופא ומטפל בה בחום ואהבה עד שהיא מחלימה וחוזרת לגן הילדים.

"הספר מראה צד שונה של האב המטפל בבתו בשונה מקצת משאר הספרים שלרוב מדברים על האמא", אומר גרינוולד. לדבריו, הספר מעודד ילדים לא לפחד מהרופא ומתרופות בידיעה שבסוף מחלימים וניתן יהיה לחזור לגן.

צביקה גרינוולד
צביקה גרינוולד (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות