fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רכש ראשון להפועל עכו: החלוץ הסרבי ברנקו מיכאלוביץ'

הגביע של העכואים. המאמן מנסור (מימין) עם שאדי (באמצע) וסוהיל  (צילומים: באדיבות שעבאן)
הגביע של העכואים. המאמן מנסור (מימין) עם שאדי (באמצע) וסוהיל  (צילומים: באדיבות שעבאן)

הפועל עכו (ליגת על)

החתמה ראשונה בהפועל עכו. החלוץ הסרבי בראנקו מיכאלוביץ' (25), חתם השבוע בקבוצה והפך לשחקן הרכש הראשון שמצטרף לסגל של המאמן שלומי דורה.

דובר הפועל עכו ויקטור כהן, מציין כי החלוץ החדש גדל במחלקת הנוער של פרטיזן בלגרד ושיחק במדי נבחרת סרביה עד גיל 19. לפני 3 עונות שיחק בקבוצה מהליגה השנייה בסרביה וסיים כסגן מלך השערים עם 14 כיבושים. לפני שנתיים הגיע לישראל ושיחק בהפועל כפר סבא ששיחקה אז בליגה הלאומית. מיכאלוביץ' כבש 10 שערים והיה מהגורמים הבולטים בחזרתה של כפר סבא לליגת העל. בעונה שעברה שיחק בהפועל פתח תקווה והיה סגן מלך השערים שלה עם 13 כיבושים.

השוער הצעיר רום אילוז, חתם לעונה נוספת. "אני שמח להישאר במועדון חם ותומך כמו הפועל עכו", אמר אילוז לאחר החתימה, "ואעשה את הכל כדי לעזור לקבוצה לחזור לליגת העל".

השוער ירדן קרישטול, שמיועד לאייש את עמדת השוער הראשון, טרם חתם ולדבריו הוא בוחן אופציות נוספות. "ההצעה של הפועל עכו מחמיאה, אבל יש גם שיחות עם כמה מקבוצות מליגת העל", הבהיר קרישטול, "תוך כמה ימים אקבל החלטה".

גם עם שאר השחקנים אין כרגע התקדמות, בעיקר עם הבלם מושיקו מישאלוף, שמסרב להפחית משכרו. קשיים התגלעו גם עם שאר השחקנים.

מנכ"ל הפועל עכו רפי סולטן: "יש שחקנים שכנראה לא הפנימו שהפועל עכו כבר לא בליגת העל והתקציב הופחת בצורה ניכרת. שחקנים שירצו לשחק בהפועל עכו יצטרכו להתגמש בשכר".

סולטן גם התייחס לעיכוב בהחתמת שחקנים, כשאמר: "כרגע, כולם מדברים עם כולם. סוכנים עם מאמנים ומאמנים עם שחקנים. אני מעריך שעד סוף החודש נסגור עם מרבית שחקני הסגל".

אגב, לראשונה מאז עזב את הקבוצה בקדנציה הקודמת שלו, נפגש המאמן שלומי דורה עם סולטן, שכזכור, תמך בזמנו בהבאתו של המאמן ירון הוכנבוים לעכו במקומו של דורה. השניים נפגשו במשרדי האגודה והחליפו מספר מילים. סולטן: "אין צורך בסולחה, כי לא היה שום דבר אישי. אני עוד אשב עם שלומי על קפה ונסדיר את העניינים. בינתיים אנחנו עסוקים בגיבוש סגל הקבוצה".

איציק טוויזר, ששימש ב_7 השנים האחרונות כעוזר מאמן, קיבל הצעה להמשיך לעונה שמינית בקבוצה.

הפועל עכו תצא באמצע חודש יולי למחנה אימונים בהונגריה. אימון הפתיחה נקבע ל_3.7 (יום ראשון). שבוע לפני כן, יקיים דורה סדרה של אימוני התרשמות, אליהם הוזמנו השחקנים המושאלים ושחקנים שסיימו גיל נוער.

מחלקת הנוער בראשות היו"ר אשר (ג'וקי) בן חמו ובנו חנן, מנכ"ל המחלקה, כבר החלה לעבוד. תחילה, נקבעו מגרשי האימונים לעונה הקרובה: המגרש הדרומי, המגרש בפנימיית מנוף והמגרש הישן בגבעת נפוליאון.

כמו כן, הוחלט על המשך הפעילות עם מרכז הלמידה. מדובר בפרויקט ייחודי, במסגרתו ייהנו השחקנים הצעירים מכיתות לימוד, אליו הם יגיעו לפני האימון. הילדים יזכו לעזרה ולתמיכה בלימודים ובשיעורי הבית.

אלון זיו, שהיה מיועד לאמן את קבוצת הנוער של הפועל עכו, מונה לצוות המאמנים שיהיו בבית הספר לכדורגל. בימים הקרובים תתגבש סופית רשימת המאמנים לעונה הקרובה לכל קבוצות מחלקת הנוער.

עד סוף החודש גם תתקבל החלטה לגבי המשך פעילותה של הקבוצה הבוגרת של מכבי עכו.

מנסור ושעבאן זכו בגביע פלשתין

המאמן העכואי איברהים מנסור והקשר העכואי שאדי שעבאן, זכו עם קבוצתם, אל אהלי חליל מחברון, בגביע פלשתין, אחרי ניצחון בגמר על אלהלאל אלמקדסי, 0:3. כבר בדקה הראשונה כבש שעבאן והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:1. בדקה ה_80 בישל שעבאן את השער השני ובתוספת הזמן, כבש שער נוסף, השלים צמד אישי וקבע את תוצאת המשחק. שעבאן גם נבחר בסיום לשחקן המצטיין.

בעקבות הזכייה, תייצג קבוצתם של מנסור ושעבאן את פלשתין במשחקי אסיה לקבוצות מחזיקות גביע, זו השנה השנייה ברציפות.

סוהיל שעבאן, אביו של שאדי, סיפר בהתרגשות: "עברנו חוויה אדירה. המאמן איברהים מנסור הכין את הקבוצה בצורה יוצאת מן הכלל ושאדי שיחק עם ביטחון וניהל את המשחק בחוכמה רבה. יו"ר ההתאחדות ג'יבריל רג'וב בירך אותם והעניק להם את הגביע. היתה שם שמחה גדולה שנמשכה כל הלילה".

בהפועל עכו עקבו במהלך העונה אחר שעבאן והכוונה היא להזמינו לפתיחת אימוני הקבוצה.

הגביע של העכואים. המאמן מנסור (מימין) עם שאדי (באמצע) וסוהיל  (צילומים: באדיבות שעבאן)
הגביע של העכואים. המאמן מנסור (מימין) עם שאדי (באמצע) וסוהיל  (צילומים: באדיבות שעבאן)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות