fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטה אשר/עכו מציגה: העזיבה הגדולה

כוכבי עונת הדאבל: בן גל, כצנלסון ופכרז, עזבו, סאקי מתלבט וניקו אפרון, שהיה מועמד להגיע ממכבי ת"א, חתם בארגנטינה. המאמן נועם כץ אופטימי: "מאמין שתהיה לנו קבוצה חזקה"
נועם כץ
מחפש פתרונות לאירופה. המאמן נועם כץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל מטה אשר/עכו, אלופת המדינה ומחזיקת גביע המדינה, מתפרקת מ"נכסיה" – השחקנים שהביאו לה את התואר הכפול. גיא בן גל, ממצטייני העונה שעברה ושחקן העונה, חתם במכבי ת"א, אחרי שהכפילה את שכרו. גם אריאל כצנלסון, שהגיע למטה אשר כמושאל ממכבי ת"א, יחזור בעונה הבאה ללבוש צהוב. סבסטיאן פכרז, חוזר לקבוצתו הפועל כפר סבא, בעקבות לחץ מצד בת זוגתו שמככבת בקבוצת הנשים של הפועל כפר סבא. ניקו אפרון ממכבי ת"א, שהיה מועמד להצטרף, החליט בסופו של דבר לחתום בקבוצה מהליגה הראשונה בארגנטינה. בקבוצה מנסים לשכנע כעת את מרסלו סאקי, שהצהיר בסוף העונה שעברה על כוונתו לפרוש מפעילות, לעכב את הפרישה ולחתום לעונה נוספת.

המאמן נועם כץ: "אחרי האופוריה בעקבות הזכייה בדאבל, התעוררנו למציאות אחרת. חבל לי על השחקנים שעזבו, אבל נצטרך להתמודד עם השינויים. בן גל וסבסטיאן העדיפו לחזור למרכז, בעוד אריאל הגיע אלינו בהשאלה והיה ברור שאחרי העונה המצוינת שנתן אצלנו, במכבי ת"א לא יוותרו על שירותיו. אנחנו מחפשים מוסר ושני קבלנים זרים וזו גם ההזדמנות של השחקנים החדשים והצעירים להוכיח את כישוריהם. אם היית מתקשר אליי לפני חודש, היית מוצא אותי בדאון, אבל עכשיו אני מאמין שנצליח להעמיד סגל שחקנים חזק, שיהיה לא פחות טוב מהסגל שהיה לנו בעונה שעברה".

סלבה בצ'קלה, אלכס אוסוקין וז'ניה דודצ'קין, צפויים להמשיך, כמו גם שירן ויצמן, תומר כץ ויובל פינקלשטיין, שמגיע מהאקדמיה. בקבוצה בונים על הכישרון של שלו סעדה, שיקבל הזדמנות להפגין את יכולתו להוביל את מטה אשר/עכו, ומייחלים שזו תהיה שנת הפריצה הגדולה שלו.

הפועל מטה אשר/עכו החליטה לוותר על השתתפותה במפעלים האירופאים בגלל חוסר יכולתה למצוא אולם ביתי לאירוח משחקי הבית. בעונה שעברה נאלצה הקבוצה לנדוד לאולם ברעננה, ובשלבים הגבוהים יותר אף ויתרה לחלוטין על אירוח בישראל, מה שגרם לה לאיבוד יתרון הביתיות. בוויתור על אירופה תחסוך הקבוצה כ-200 אלף שקלים. ליגת הכדורעף אמורה להיפתח בחודש אוקטובר.

 

נועם כץ
שומר על אופטימיות. המאמן נועם כץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות