fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: האם הגמר החמישי של הפועל מטה אשר/עכו יסתיים באליפות רביעית?

רעבים לעוד תואר. שחקני מטה אשר/עכו אחרי הזכייה בגביע המדינה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
רעבים לעוד תואר. שחקני מטה אשר/עכו אחרי הזכייה בגביע המדינה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל מטה אשר/עכו השלימה ניצחון כפול בחצי הגמר על הפועל מנשה/חדרה/עמק חפר, 0:3 (23:25, 23:25, 19:25) והעפילה לסדרת גמר אליפות המדינה (הטוב מ_5) שנפתחה ביום רביעי האחרון, שם תתמודד נגד הקבוצה היחידה שניצחה אותה העונה, הפועל כפר סבא.

מטה אשר/עכו הזיעה במשחק הגומלין נגד מנשה/חדרה/עמק חפר, אבל ידעה להיחלץ מפיגור בדרך להופעה חמישית רצופה בגמר. למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: פראדו סילבה – 15 נק', לאונרדו דוס סנטוס – 10 נק', איליה גולדרין – 9 נק', גנדי סוקולוב – 7 נק', אלכס אוסוקין – 5 נק'.

המאמן נועם כץ, שרק לפני חודש הוביל את האדומים לזכייה רביעית ברציפות בגביע המדינה, ינסה להשלים דאבל רביעי רצוף. "אנחנו מאוד שמחים להגיע למעמד הגמר, וההעפלה לגמר חמישי רצוף, לא מובנת מאליה", אמר כץ, "עברנו קיץ לא פשוט והתמודדנו מול אתגרים רבים, ביניהם קיצוץ חד בתקציב וחיסרון של שחקן חיזוק זר. למרות זאת, זכינו בגביע המדינה וכעת אנחנו גם מתמודדים על האליפות. אני חושב שהביתיות תעזור לנו, כי יש לנו קהל מדהים שעומד מאחורינו ודוחף אותנו קדימה ובעזרתו נוכל לנצח. האווירה באולם הביתי שלנו בנעמן מכניסה אנרגיות לשחקנים. מצפה לנו קרב אדיר מול קבוצה מצוינת שכבר ניצחה אותנו העונה, אבל אני מאמין באופי ובווינריות של הקבוצה שלנו".

היו"ר מיכאל קישון: "הגמר מפגיש שתי קבוצות טובות שנמצאות בכושר מצוין. אנחנו צריכים להגיע בכושר טוב ואני מאמין שעם הקהל הנפלא שיש לנו, נוכל לעשות את זה ולזכות בדאבל חמישי ברציפות. מדובר בהישג אדיר ונדיר".

מטה אשר/עכו, שסיימה את העונה במקום הראשון, זכתה ביתרון הביתיות בסדרת הגמר. ביום רביעי, כאמור, נערך המפגש הראשון. ביום ראשון (27.3) יתקיים המשחק השני בכפר סבא. המשחק השלישי יערך ביום חמישי הבא (31.3) בנעמן. במידה ולא תושג הכרעה, יערך משחק רביעי בכפר סבא (יום שני, 4.4). אם גם אז לא תהיה לנו אלופה, יתקיים מפגש חמישי ואחרון בנעמן ביום חמישי (7.4).

 רעבים לעוד תואר. שחקני מטה אשר/עכו אחרי הזכייה בגביע המדינה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
רעבים לעוד תואר. שחקני מטה אשר/עכו אחרי הזכייה בגביע המדינה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

נועם כץ דחה הצעה לאימון נבחרת ישראל

נועם כץ, ששמו הוזכר כמועמד לאימון נבחרת ישראל, ימשיך בהפועל מטה אשר/עכו. כך נקבע בתום פגישה שקיים המאמן הצעיר והמצליח עם יו"ר איגוד הכדורעף אריה לוקר. באיגוד היו מעוניינים מאוד בכץ, שאימן את נבחרת הנוער של ישראל, אך דרישתם הבלתי מתפשרת שכץ יתרכז באימון נבחרת ישראל בלבד ויעזוב את הפועל מטה אשר/עכו, גרמה לרעיון להידחות. כץ: "ההצעה מאוד החמיאה לי, אבל יש לי אחריות כלפי שותפיי לדרך בהפועל מטה אשר/עכו, שנתנו לי לראשונה את הבמה לאמן קבוצת בוגרים. אין לי ספק שעוד אגיע לנבחרת ישראל".

יש לציין, כי כץ, שזוכה להערכה מקצועית גדולה, קיבל תמיכה רחבה מראשי איגוד הכדורעף, אך חברי הנהלת הפועל מטה אשר/עכו הבהירו כי אם כץ יעזוב, גם הם לא ימשיכו. כץ, שהבין כי עזיבתו תכניס את המועדון לסחרור ולאי ודאות, החליט לדחות את ההצעה המחמיאה ולהמתין להזדמנות הבאה.

יחכה להזדמנות הבאה. המאמן נועם כץ   (צילום: אדריאן הרבשטיין)
יחכה להזדמנות הבאה. המאמן נועם כץ   (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות