fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אגרוף: דוד אלברדיאן ודניאל דסקלו מנהריה, זכו באליפות ישראל

סצוות מנצח. המאמן ארתור קורגיאן עם המתאגרפים: דוד אלברדיאן, דניאל דסקלו ומייקל קורגיאן (צילום: יח"צ "עצמה")
סצוות מנצח. המאמן ארתור קורגיאן עם המתאגרפים: דוד אלברדיאן, דניאל דסקלו ומייקל קורגיאן (צילום: יח"צ "עצמה")

המתאגרף דוד אלברדיאן, ממועדון עצמה כפפות הזהב נהריה, ממשיך במרוץ לקראת אולימפיאדת ריו 2016.

באליפות ישראל לבוגרים שהתקיימה בסוף השבוע בירושלים, זכה אלברדיאן (22) במקום הראשון בקטגורית משקל 52 ק"ג והוכתר לאלוף ישראל.
בקרב הראשון, ניצח אלברדיאן בנוקאוט טכני יריב מנצרת ובקרב השני, שהיה מפגש הגמר, הוא גבר על יריב מירושלים לאחר 3 סיבובים.

הנציג השני של מועדון עצמה כפפות הזהב נהריה, דניאל דסקלו (20), הוכתר גם הוא לאלוף ישראל לאחר שסיים את התחרות בקטגורית משקל 75 ק"ג, במקום הראשון.

דסקלו ניצח בשלוש קרבות על יריבים מאשדוד, ממעלות ומנתניה, כשכל הקרבות הסתיימו לאחר 3 סיבובים מלאים.
הנציג השלישי של המועדון, מייקל קורגיניאן (18), סיים במקום השני בקטגורית משקל 64 ק"ג. יש לציין, שזוהי התחרות הראשונה של קורגיניאן בתחרות בוגרים.
בסיכום הכללי, מועדון עצמה כפפות הזהב נהריה גרף באליפות ישראל 2 מדליות זהב ומדליית כסף אחת.
בתחרות נכחו שרת הספורט מירי רגב, נשיא איגוד האגרוף הנכנס, היועץ המשפטי לשעבר עו"ד יהודה ויינשטיין וחבר הנהלת מרכז עצמה אריק קפלן.
יו"ר אגודת עצמה כפפות הזהב נהריה בוריס רזניק, ציין, כי אלברדיאן נמצא בתקופת מבחן לקראת קבלת הקריטריון להשתתפות במשחקים האולימפיים שהתקיימו בקיץ הקרוב בריו, ברזיל.
בחודש אפריל הקרוב יצא אלברדיאן, יחד עם צוות המאמנים שלו, למחנה אימונים אולימפי בטורקיה.
במהלך מחנה האימונים התקיימו קרבות מבחן. במידה ואלברדיאן יסיים את  שבוע האימונים הזה באחד משני המקומות הראשונים, הוא יוכל להבטיח את מקומו, ככל הנראה, באולימפיאדה.
נזכיר רק, שבשנתיים האחרונות מועדון עצמה כפפות הזהב נהריה, נמצא בסכסוך משפטי עם עיריית נהריה שסגרה להם את אולם האימונים, שהיה ממוקם במקלט ציבורי, ומאז מתקיימים האימונים במקומות חלופיים, כגון: מגרשים פתוחים ומועדוני אגרוף אחרים שמארחים אותם.
יו"ר מרכז עצמה איתן ברק, בירך על זכיית המועדון ואמר: " למרות האתגרים  שעובר מועדון עצמה כפפות הזהב נהריה, אנו כל הזמן עדים לדור הולך ומתפתח של מתאגרפים מהשורה הראשונה. לזכות ב_3 מדליות באליפות ישראל זה לא מובן מאליו, ואני גאה לראות כל פעם מחדש את נחישותם של דוד, מייקל, דניאל וצוות המאמנים. אנחנו מאד נשמח לראות את דוד אלברדיאן עומד בקריטריון למשחקי ריו 2016 ואני מאחל לו ולצוותו הצלחה רבה במבחנים".

סצוות מנצח. המאמן ארתור קורגיאן עם המתאגרפים: דוד אלברדיאן, דניאל דסקלו ומייקל קורגיאן (צילום: יח"צ "עצמה")
צוות מנצח. המאמן ארתור קורגיאן עם המתאגרפים: דוד אלברדיאן, דניאל דסקלו ומייקל קורגיאן (צילום: יח"צ "עצמה")

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות