fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

30 נקודות בצל

עירוני נהריה ניצחה היום (שישי) את אליצור קרית אתא 55:85
עירוני נהריה נגד אליצור קרית אתא
משחק לוהט. עירוני נהריה נגד אליצור קרית אתא (צילום : מיכל גילת)

כשהיא עם הגב אל הקיר, עירוני נהריה יצאה למשחק של להיות או לחדול נגד אליצור קרית אתא שהובילה בסדרת רבע הגמר 0:1 וגמלה לה על ההפסד מיום שלישי בתבוסה 55:85.

הראשון בגעתון. ג'ונתן בייז צילום: אדריאן הרבשטיין
3 שלשות. ג'ונתן בייז צילום: אדריאן הרבשטיין

כ-150 אוהדים נהריינים שליוו את הקבוצה לאולם החדש והיפהפה בקרית אתא, זכו ליהנות ממשחק לחימה יוצא מן הכלל של שתי הקבוצות, כמו שמשחק פלייאוף צריך להיות. בספסל של עירוני נהריה שהגיע למשחק כשהיא עם הגב אל הקיר בפיגור 0:1 בסדרה, הורגש מתח רב ולא בכדי נשרקו שתי עבירות טכניות אל עבר מאמן הקבוצה שי מינסטר והספסל על התלהבות יתר.

שחקני נהריה כנראה עוד היו בהלם מההפסד ביום שלישי האחרון וכבר אחרי שש דקות מצאו את עצמם בפיגור 21:9. שתי שלשות של זליקוביץ' ומילר החזירו את נהריה לעניינים ובסיום הרבע הראשון 18:26 לקרית אתא.

ברבע השני נהריה נכנסה סוף סוף למשחק ונראתה משוחררת על המגרש. ריצת 0:9 שלה קבעה שוויון ראשון במשחק 26:26 ובהמשך התפתח משחק שקול, כשבסיום מחצית הראשונה לוח התוצאות הראה שוויון 37:37 אחרי שתי שלשות של ג'ונתן בייז ועוד אחת של אורן בן חמו.

דארין גובנסדארין גובנס (צילום: נחום סגל)

אל מחצית השנייה עלתה רק קבוצה אחת מחדר ההלבשה. נהריה רצה 0:12 ועלתה ליתרון 37:49 כשנייט מילר מנווט את המשחק ובייז מוסיף עוד שלשה לסטטיסטיקה.|שחקנה הזר של קרית אתא דארין (אנטוני) גובנס שעשה כל העולה על רוחו ביום שלישי היה חלש, ובלעדיו אתא התקשה למצוא את הסל. עד לסיום המשחק נהריה המשיכה להגדיל את ההפרש ולהתעלל ללא רחם בקרית אתא כשגם השחקנים הצעירים נכנסו כדי להשתתף בחגיגה.

קלעו לעירוני נהריה: נייט מילר 26 נק' (69 כ"ח, אס', 5 חט'), רמון קלמנטה 15 נק' (15 כ"ח), ג'ונתן בייז 12 נק' (3 שלשות), יוני דרעי 6 נק', אורן בן חמו, אבירם זליקוביץ', ערן סודאי וניר גולן (9 כ"ח) 5 נק' כ"א, רביב פיטשון 4 נק' (11 כ"ח), תומר גינת 2 נק'.

עירוני נהריה הצליחה להשוות את סדרת רבע הגמר נגד קרית אתא ל-1:1 ולהחזיר אתה ההכרעה לאולם עין שרה ביום שלישי בשעה 19:30, למשחק שלישי ואחרון שיקבע את זהות העולה לסדרת חצי הגמר נגד מכבי הוד השרון שתחל ביום שישי (4.5)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות