fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

30 דירות בשבוע המכירות הראשון

חברת הבנייה סלע השיקה את פרויקט גן העיר בנהריה והופתעה מקצב המכירות. מנהל המכירות, רועי בן שלוש: "אנשים רצו לשתות כוס קפה בארומה ויצאו עם פנטהאוז בשווי 2 מיליון שקלים"
פרויקט גן העיר (הדמיה: סלע בינוי )
פרויקט גן העיר (הדמיה: סלע בינוי )
פרויקט גן העיר (הדמיה: סלע בינוי )
פרויקט גן העיר (הדמיה: סלע בינוי )

חברת סלע בינוי רצתה רק לעשות שואו קטן לקראת השקת פרויקט הבנייה גן העיר בנהריה. אפילו הם לא ציפו למכור 30 דירות בשבוע, ביניהן פנטהאוז שנמכר במחיר של 2 מיליון שקלים, ומיני פנטהאוז חמישה חדרים במחיר של 1.8 מיליון שקלים.

בשעת בוקר מוקדמת ביום שישי העמידה החברה אוהל ממוזג בסמוך לכניסה לארומה. המטרה הייתה לחשוף בפני הקהל, שבמרחק של דקה הליכה יקום פרויקט בנייה גדול, 180 יח"ד במסגרת פרויקט פינוי בינוי במרכז העיר.

החברה הצטיידה בעציצים שחולקו לתושבים, בהדמיות ובחומר רקע. בפועל תוכנן יום המכירות ל~1 באוקטובר, מיד אחרי החגים. עם זאת, כבר בשעות הערב של יום חמישי עם חשיפת הפרויקט בעיתון חדשות נהריה ולמחרת ב"צפון~1", החל גל טלפונים במשרדי סלע בינוי, ואנשים הגיעו לאוהל הגדול מוכנים עם תשלום ראשוני.

"חלק מהרוכשים שנחשפו לפרויקט בכלל לא התכוונו לרכוש דירה, הם רצו לשתות כוס קפה בארומה ויצאו עם פנטהאוז בשווי 2 מיליון שקלים על ציר הגעתון", מסביר רועי בן שלוש, מנהל המכירות בחברת סלע בינוי, "עם גל הטלפונים שקיבלנו ביום חמישי החלטתי להיערך בהתאם. הבנו שאנשים שרוצים לסגור עסקאות ולא רק לקבל מידע ראשוני, אז התקשרתי ב~17:00 בערב לחברת לימוזינות והזמנתי לימוזינה שחיכתה בשדרות הגעתון ב~08:00 בבוקר. זה בכלל לא היה מתוכנן, המטרה הייתה להסיע ברכב היוקרתי מתעניינים שרוצים לעבור שלב במכירה אל משרד המכירות ברחוב הרצל.

"ביום שישי נמכרו 10 דירות, ובמהלך כל השבוע היה גל מטורף של ביקושים. תוך שבוע מכרנו 30 דירות, ביניהן הדירות הכי יוקרתיות שלוקח הרבה זמן למכור אותם. מרבית הדירות שנמכרו הן דירות ארבעה_חמישה חדרים".

בן שלוש עושה השוואה עם פרויקט יוניק S שהחברה מוכרת בשכונת אוסישקין החדשה. "מכרנו שם דירות ב~950 אלף שקלים, ובאו זוגות צעירים ומשקיעים שהתעניינו. בפרויקט גן העיר דירה ממוצעת עולה 1.6 מיליון שקלים והדירות פשוט נחטפו. שאלתי אנשים, 'תגידו כשקמתם בבוקר חשבת לקנות דירה?' והם אמרו שלא. שהם חשבו על זה, ופתאום הייתה הזדמנות לקנות דירה במקום שהם אוהבים. זה המחיש את כוחן הרב של שדרות הגעתון בנהריה, המיקום המבוקש ביותר למגורים, היכן שכמעט ולא נשארו עתודות קרקע לבנייה וזה סחף את הקהל".

בחברה מציינים כי 36 הדיירים שחתמו על פרויקט פינוי בינוי בחרו דירות בפרויקט והם גם יקבלו דמי שכירות למשך שלוש שנים. בתחילת חודש אוקטובר ייערך יריד מכירות נוסף של סלע בינוי לפרויקט גן העיר. מספר ימים לאחר מכן צפוי להיערך טקס קטן ברחוב פינסקר לקראת הריסת המבנים והוצאת המקלט הציבורי ברחוב. הבנייה צפויה במשך שנתיים וחצי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות