fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

20 חודשי מאסר נגזרו על רכז המודיעין מנהריה

רכז המודיעין אבנר אברהם הורשע בעבירות ניסיון חבלה מחמירה בבעלה של בת זוגו

בית המשפט המחוזי בחיפה, בראשות סגן הנשיאה השופט יוסף אלרון והשופטים משה גלעד וד"ר מנחם רניאל גזרו עתה על הנאשם אבנר אברהם בן 44 מנהריה , 20 חודשי מאסר בפועל ו -12 חודשי מאסר על תנאי למשך שנתיים. הנאשם שימש כרכז מודיעין וכבלש במחוז הצפוני של משטרת ישראל והורשע על פי  הודאתו בהתאם להסדר טיעון בעבירות ניסיון לחבלה בכוונה מחמירה בבעלה לשעבר של בת זוגו, מרמה והחזקת נשק בביתו שלא כדין .

הרכב השופטים ציין בין היתר, כי המעשה שבוצע על ידי הנאשם הינו עברייני,  המאפיין עבריין מן השורה ולא אדם המשמש כרכז מודיעין במשטרת ישראל זה שנים רבות, וכי יש ממש בטיעוניו של המאשימה באשר לנורמות התנהגות וערכים המצופים מאיש משטרה ועל הפגיעה באמון הציבור במשטרה, כאשר איש משטרה במקום למלא את תפקידו באמונה, נוהג כאחרון העבריינים. דווקא בכך יש כדי לשוות חומרה יתרה למעשים, שהינם חמורים כשלעצמם.

עוד הבהירו השופטים כי ב"כ המאשימה לא חלק על כך כי הנאשם ביצע עבודתו כשוטר, משך שנים, בנאמנות, במסירות, ובמקצועיות, הביא להישגים רבים בתפקידו והיה מוערך על מפקדיו ועמיתיו. כך גם עולה מעדויות האופי שהושמעו בבביהמ"ש, ממכתבי ההוקרה וההמלצה בעניינו. עם זאת, אין בדברים האמורים כדי להקהות מחומרתם של מעשי הנאשם שהתעלם מן החוק שעל אכיפתו היה אמון שנים רבות ופעל בנחישות ל"עשיית דין" עצמית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות