fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תמ"א 38: מהפך ברחוב הרצל בנהריה

פרויקט נוסף במסגרת תוכנית תמ"א 38 יוצא לדרך בנהריה על ידי איתן ראובן בניה ונכסים בע"מ
הדמיית יום הרצל 87 בנהריה
אחרי. הדמיית יום הרצל 87 בנהריה (באדיבות חברת הבנייה איתן ראובן)

הבניין ברחוב הרצל 87 יעבור מהפך שכמותו לא נראה במרכז העיר, במיקום פנימי ושקט. הבניין שנבנה לפני שנת 1980 מאפשר לקיים בו פרויקט התחדשות עירונית  וחיזוק מבנים נגד רעידות אדמה. חברת הבנייה איתן ראובן בניה ונכסים בע"מ, המתמחה בפרויקטים מסוג תמ"א 38 מוציאה את הפרויקט השלישי בעיר.

כיום בבניין יש 3 קומות על עמודים, בכל דירה 3 וחצי חדרים, ללא מעלית, ממ"ד או מרפסת. בנוסף ייבנו 2 דירות קרקע חדשות, שלושה חדרים, 80 מ"ר, כ"א עם גינה של 25 מ”ר, 4 דירות של חמישה חדרים כל אחת, 117 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר, ו-2 דירות גג, שלושה חדרים כל אחת עם מרפסות. השיווק של הפרויקט החל לאחרונה ויצר התעניינות עצומה בעיקר בקרב זוגות צעירים ובני הגיל השלישי. מחירי הדירות בפרויקט נעים בין 900 אלף ל-1.3 שקלים. צפי אכלוס בעוד שנה וחצי.

הרצל 87
לפני. הרצל 87 (צילום: רותם כבסה)

עלייה של 30 אחוז במחיר דירה קיימת
הדיירים הוותיקים יזכו למהפך באיכות החיים. עם בניית לובי חדש ומעלית פנימית. בכל דירה ייבנה ממ"ד וחדר כביסה בגודל של 22 מ"ר סך הכל. בנוסף מרפסת המשתרעת על פני 12 מ"ר. כיום דירות אלו מוערכות למכירה בשוק דירות יד שנייה בכ-620 אלף שקלים. לאחר הבנייה והשדרוג, ערך הדירה יעמוד על מיליון שקלים. הפרויקט נמצא דקה הליכה משדרות הגעתון, אך מדובר בבניין עורפי שלא יושב על הכביש הראשי.

"הבניין עצמו הולך לעבור מהפך עצום הן מבחינת חיזוק ושדרוג המערכות של הבניין ועד שינוי חיצוני ללא היכר של המבנה. הבניין למעשה הולך להיות מתחם מגורים יוקרתי ומרשים בן 7 קומות עם חזות יפיפייה. הדיירים הנוכחים של הבניין הולכים לקבל מעבר לשדרוג משמעותי של מקום מגוריהם, גם חיזוק והרחבה של הדירות עם חדר ממ"ד חדש ומרפסת מרווחת. הדיירים ייהנו מלובי בניין חדש, אינטרקום טלוויזיה, חנייה פרטית ואיכות חיים גבוהה בלב העיר. הדיירים הנוכחים ייהנו ממעלית ומדרגות חדשות, צנרת וכניסת מים חדישה, חיפוי אבן על כלל הבניין, פיתוח סביבתי והשבחה של כ-30 אחוז לפחות בערך הנכס הנוכחי. הדרישה העצומה לדירות 3 חדרים בכלל ובנהריה בפרט הביאה להחלטה לייצר דירות בגודל זה כדי לתת מענה גם לפלח השוק הנוכחי”, מסביר בעלי החברה איתן ראובן.

הדמיית יום  הרצל 87 בנהריה
אחרי. הדמיית יום הרצל 87 בנהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות