fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב נהריה נעצר בחשד לזיוף מסמכים והברחת אופנועים חשמליים

עובדי חברת עמילות מכס אילן בן חיים מנהריה ואלי חתוכה מחולון נעצרו בחשד לזיוף מסמכים ובניסיון הברחה של אופנועים חשמליים
אופנועים שנתפסו במכס
אופנועים שנתפסו במכס (צילום: מכס חיפה)
האופנועים שנתפסו ולא הוצהרו
האופנועים שנתפסו ולא הוצהרו (צילומים: מכס חיפה)

אילן בן חיים מנהריה ואלי חתוכה מחולון, עובדי חברת עמילות המכס "מנטפילד", חשודים בזיוף מסמכי יבוא וביצוע הברחה של כלי תחבורה חשמליים. בית משפט השלום בחיפה, כבוד השופט עמית רוזינס, שיחרר ביום שישי  את השניים תחת מגבלות.

מבקשות המעצר, שהוגשו על ידי  מכס חיפה- היחידה החוקרת, עולה כי החשוד בן חיים סוכן מכס אחראי וחתוכה פקיד רישוי, שניהם בחברת עמילות המכס "מנטפילד", משמשים מתוקף תפקידם כאמוני המכס בכל הנוגע לביצוע פעולות מכס עבור לקוחותיהם וכפופים לפקודת המכס ולחוק סוכני המכס.

ביום רביעי שעבר הוגש למכס חיפה רשימון יבוא ע״ש תושבת ישראל והוצהר בו על מכולה של חפצים אישים. מהבקשות עולה החשד כי החשודים חברו, בידיעה ובמעשה, להסתיר מהמכס את העובדה כי במכולה הוברחו כלי תחבורה חשמליים ללא אישורי מכון התקנים. בחיפוש שנערך במשרדי חברת "מנטפילד" בחיפה נמצאו, במשרדים ובמחשבי החברה, מסמכים הקושרים את שני החשודים לעבירות המיוחסות להם. עוד עולה כי על פי החשד שונו והותאמו מסמכים הקשורים ביבוא זה וכי דפוס התנהגות זה חוזר על עצמו בחברה.

השניים הודו בחקירתם כי הגישו למכס מסמכים כוזבים שסותרים את תכולת המכולה במטרה להונות את רשות המסים. בית המשפט שחרר אותם בערבויות של 35 אלף שקלים כל אחד ויציאתם מהארץ עוכבה למשך 180 יום.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות