fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבים הפגינו מחוץ לתחנת הרכבת בנהריה

30 תושבים הפגינו מחוץ לתחנת הרכבת בנהריה במחאה על סגירת הקו לעיר בכל תקופת חגי האביב
חברי המאבק יצאו להפגין נגד השבתת הרכבת בנהריה
שיפורים ושדרוגים? תושבי נהריה מפגינים (צילום ארכיון: קארין סיבוני)

השבוע פקדו כ-30 תושבים את תחנת הרכבת בנהריה ומחו כנגד כוונת רכבת ישראל שהחליטה על סגירה זמנית של הרכבת מקטע עכו-נהריה. רכבת ישראל החליטה להשבית את תנועת הרכבת מקטע עכו-נהריה בין התאריכים 12.3.2013 עד 27.4.2013, בשל עבודות פיתוח להכפלת המסילה. מדובר בכל חופשת האביב, כולל יום העצמאות, בה לא תגיע הרכבת לנהריה.

בעקבות זאת,  תושב העיר בוריס ספקטור, העלה לדף הפייסבוק של קבוצת- פורום נהריה, הודעה על מחאה של תושבי העיר כנגד השבתת הרכבת בעיר. "בלתי אפשרי להתעורר פתאום ולקבל בפעם הנוספת הודעה כזו מרכבת ישראל".

ביום שני (השבוע), יצאו תושבי נהריה במחאה נגד החלטתה של רכבת ישראל בהשבתת הרכבת בעיר לתקופה של חודש וחצי. זו אינה הפעם הראשונה השנה שמחליטים להשבית את תנועת הרכבת בעיר. ספקטור אומר, "אינני מבין איך מקבלים החלטה כזו, השבתת הרכבת היא בדיוק בחופשת הפסח ויום העצמאות כאשר יש צורך בשימוש ברכבת בעיר".

השבתת הרכבת בעיר התנהלה מספר פעמים השנה, לסירוגין, אך התושבים חשים שהם הנפגעים העיקריים כאן. התושבים שהגיעו למחאה כואבים וכועסים ומקווים שהמחאה תביא לתוצאה חיובית ולמניעת השבתת תנועת הרכבת בעיר.

ספקטור, יוזם המחאה, הופתע מכמות האנשים אשר הגיעו למחאה "למרות שמדובר שעות אחר הצהריים וזה לא נוח לכולם, עדיין הגיעו אנשים, זה רק מדגיש שהנושא מאוד חשוב עבורם. ואני מאוד מקווה שישימו לב למחאה שלנו".

מחאה נגד השבתת הרכבת בנהריה (צילום: קארין סיבוני)
נמאס לנו. חברי המאבק (צילום: קארין סיבוני)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות