fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר השיכון אורי אריאל: "מנדט אחד בנהריה זה לא מספיק"

כך אמר השר במהלך כנס בנושא "דיור בפריפריה" אותו קיימה סיעת הבית היהודי בנהריה בראשות קובי ויצמן
אורי אריאל וקובי ויצמן (צילום:

 סיעת הבית היהודי בנהריה בראשות קובי ויצמן, כנס בנושא "דיור בפריפריה" במעמד שר השיכון אורי אריאל. הכנס עסק בנושאי דיור בפריפריה, תמ"א 38 ומעמדן של קהילות וזוגות צעירים בצפון.

"חובה עלינו להשקיע את המאמצים על מנת להשאיר את הצעירים לגור בנהריה, חובה לספק להם פתרונות תעסוקה, דיור, חינוך וגאוות יחידה", הדגיש ויצמן. "אנו רוצים שהצעירים יגדלו כאן את ילדיהם ולפני שאנחנו רצים להביא משפחות מחוץ לעיר, בואו נדאג שהצעירים שלנו יישארו ויוכלו לגדל בה את ילדיהם בכבוד".

עוד הדגיש ויצמן כי סיעת הבית היהודי בראשותו תדאג להפעיל קרן מלגות לסטודנטים שאינן תלויות רק בתורמים, אלא מלגות שימומנו כחלק מתפקידה של הרשות כמקובל בערים אחרות.
ויצמן: "אנחנו נלמד מחדש את כל נושא מרכז הצעירים ונפעל להקים אותו, על מנת לתת הכוונה לחיילים משוחררים בתחומי תעסוקה והשכלה".

שר השיכון אורי אריאל: "אני שמח להיות בנהריה. אנחנו מובילים היום את מנהלת קהילות הצעירים בארץ, ואני מבטיח שנסייע ככל שביכולתנו, על מנת ולחזק את העיר נהריה בחלוצים שיְחַיו את השכונות ויכניסו כוח רענן לעיר". תושבי נהריה חייבים להבין שלא מספיק מנדט אחד כדי להוביל שנוי משמעותי. אתם חייבים להיות חבורה גדולה ומגובשת שמורכבת מכלל המגזרים והגוונים של הציבור בעיר, על מנת שלסיעה יהיה כוח אמיתי להשפיע ולשנות עבורכם. קיים כאן פוטנציאל אמיתי שהוא לא מפלגתי ויכול לאחד מגזרים שלמים בעיר".

אורי אריאל וקובי ויצמן (צילום:

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות