fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיעורי בית לפני רכישת דירה

חשוב מאוד לבחור את חברת הבנייה המתאימה לכם לא פחות מרכישת הדירה המתאימה

מאת שי בודנשטיין

שי בודנשטיין (צילום: שי בודנשטיין)
שי בודנשטיין (צילום: שי בודנשטיין)

 

כשאתם ניגשים לרכוש דירה חדשה, יש כמה דברים שחשוב שתדעו ותבצעו, וגם אל תבצעו, בכדי לוודא שאתם אכן רוכשים נכס מחברת הבנייה המתאימה לכם.

היום, כששוק הנדל"ן רווי והבחירה כל כך גדולה, גם הדילמות שלנו בתור רוכשים גדלות בעת שאנו ניגשים לרכישת דירה חדשה. בין השאר, אנו מתלבטים מאיזו חברת בנייה כדאי לנו לרכוש את הדירה, והאם בסופו של יום נקבל שירות איכותי, כך שלא יטלטלו אותנו מגורם אחד למשנהו.

לכן חשוב מאוד להכין היטב שיעורי בית, על מנת שתוכלו לוודא שרכישת הדירה שאתם מתכננים, ושעמלתם כה רבות עבורה, תהיה למעשה הבחירה הנכונה והנבונה ביותר עבורכם.

כל איש מכירות יספר לכם, באופן טבעי, כמובן, שהלכה למעשה, חברת הבנייה שהוא מייצג היא היא חברת הבנייה הטובה ביותר, האמינה ביותר וכו'. זו בדיוק הנקודה שניגע בה היום _  בחירת חברת הבנייה.

חוות דעת אמיתית על חברות הבנייה תוכלו לקבל בקלות רבה, בכך שתבקשו רשימת בניינים שנבנו לאחרונה על ידי חברה זו או אחרת. גשו באופן אקראי לבניין אחד או שניים שאותה חברה בנתה, פנו לדיירים, שמהם תוכלו לקבל חוות דעת אמיתי וכנה, החל מיום רכישת הדירה, דרך מהלך הבנייה וההתייחסות אותה קיבלו עם סיום הבנייה ומסירת הדירה לידיהם, כולל בתקופת החשבון הסופי. חשוב לוודא שלא צצו לרוכשים בהפתעה כל מיני שפנים, עליהם הם לא ידעו מראש, כמובן היחס והשירות אותו קיבלו מחברת הבנייה לאחר מסירת הדירה.

כרוכשים פוטנציאליים, אסור לכם להתפתות ממשרדי מכירות מפוארים ומאנשי שיווק, שיבטיחו לכם הרים וגבעות טרם חתימה על הצעת רכישה. ודאו שכל מה שהובטח לכם, אכן רשום ומעוגן בהצעת הרכישה עוד בטרם תשרבטו את חתימתכם על מסמך כלשהו. אל תסתפקו באמירה כגון, יהיה בסדר, או סמוך עלי.

 

שי  בודנשטיין הוא הבעלים של משרד התיווך פנורמה נכסים בנהריה

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות