fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוטר הוצב במרכז הרפואי לגליל ויסייע באבטחת הסדר הציבורי

השוטר ויקטור מימון, ישהה במשמרות משתנות בימים ראשון עד חמישי ויהיה שותף מלא עם אנשי מחלקת הביטחון בטיפול השוטף באירועים חריגים
המרכז הרפואי לגליל צילום: רוני אלברט
המרכז הרפואי לגליל צילום: רוני אלברט

המרכז הרפואי לגליל החל ביישום פרויקט משותף עם המשרד לביטחון הפנים ומשרד הבריאות, במסגרתו הוצב באופן קבוע שוטר במתחם המרכז הרפואי. השוטר ויקטור מימון, ישהה במשמרות משתנות בימים ראשון עד חמישי ויהיה שותף מלא עם אנשי מחלקת הביטחון בטיפול השוטף באירועים חריגים ברחבי המרכז הרפואי.

עידן פייגנבאום, ממונה מחלקת הביטחון במרכז הרפואי לגליל: "מדובר בחיזוק הקשר עם משטרת נהריה בפיקודו של סנ"צ יוסי שרביט, שקידם את מימוש הפרויקט עליו החליטו כלל הגורמים. הצוות המסור של מחלקת הביטחון פועל בכל ימות השנה ליישום מדיניות ההנהלה, לנקוט ביד קשה נגד כל מי שיבקש להפר את הסדר הציבורי במחלקות, במסדרונות, ובשטחים הפתוחים שבמתחם המרכז הרפואי. מטרתנו היא לשמור על ביטחונם ושלומם של הצוותים הרפואיים והסיעודיים, המטופלים וציבור המבקרים הרב הפוקד מדי יום את ביה"ח. הצבת השוטר במרכז הרפואי הינה מבורכת ומצטרפת למערך הפועל ברחבי המרכז הרפואי בכל רגע נתון".

 

ד"ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי ציין, כי הוא רואה חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם משרדי הממשלה למיגור תופעת האלימות המילולית והפיסית הקיימת במערכת הבריאות בשנים האחרונות. "אין ספק כי לצד הוספת שירותים רפואיים, ישנה חשיבות במתן שירות בתחומים נוספים ובהם מתן ביטחון אישי הן לצוותים המטפלים ולמטופלים והן לבאי המרכז הרפואי. אני שמח לקחת חלק בפרויקט שצפוי לזכות לשיתוף פעולה מלא מצידנו כחלק מהשירות לקהילה המגוונת והרבה אותה אנו משרתים".

שיתוף הפעולה בין המשטרה למחלקת הביטחון מומש השבוע כאשר נעצרה אישה תושבת האזור שביקרה את אחותה במחלקת הפלסטיקה וניצלה היעדרות של מטופלת אחרת מהחדר על מנת לגנוב את מכשיר הטלפון הנייד שלה. בתום תחקור האחות המאושפזת ובפעילות מהירה אותרה האישה מחוץ לבית החולים והתבקשה טלפונית לחזור ולהשיב את המכשיר. הטיפול בה הועבר לידי המשטרה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות