fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת המשביר לצרכן משיקה מחדש את סניף נהריה בהשקעה של 4 וחצי מיליון שקלים

הסניף המחודש כולל מחלקות ספורט ואופנה שהכפילו את שטחן, וזאת כחלק מהמהלך האסטרטגי של להתמקד במחלקות אלה בכל סניפיה
מחלקות מובילות ומיטב המותגים. המשביר לצרכן בנהריה (צילום: שוקה כהן)
מחלקות מובילות ומיטב המותגים. המשביר לצרכן בנהריה (צילום: שוקה כהן)

 

רשת המשביר לצרכן משיקה מחדש את סניף נהריה שבשדרות הגעתון, ובשיפוצו הושקעו כ-4 וחצי מיליון שקלים. הסניף, שמשתרע על שטח של 1500 מ"ר, יציע ללקוחות את המחלקות המובילות ואת מיטב המותגים המקומיים והבינלאומיים, תוך שימת דגש על הגדלת ההיצע הקיים במחלקות האופנה והספורט. במחלקת האופנה ואביזרי האופנה, יציע הסניף את המותגים הספרדיים טרוקו ופונט רומא, קריסטיאן לקרואה, מייקל קורס, סמסונייט, ג'יפ, דיזל, נאוטיקה, טומי הילפיגר, ליוויס, לי ורנגלר ועוד.
כמו כן, דגש רב ניתן למחלקת הספורט, שכחלק ממהלך אסטרטגי של הרשת, הורחב שטח המחלקה באופן משמעותי, הן מבחינת שטח המכירה והן מבחינת היצע המחלקה, אשר יכלול את המותגים המובילים במחירים המשתלמים ביותר, כגון: נייקי, אדידס, ריבוק, ברוקס, סאקוני, אסיקס, פומה, ניו באלאנס, אנדר ארמור ועוד.
הבעלים ומנכ"ל הרשת, רמי שביט: "כרשת הכל בו המובילה בארץ, שמקפידה על מתן מענה איכותי לצורכי לקוחותינו, החלטנו להשקיע בעיצוב חדשני ולהמשיך ולהציע ללקוחותינו חוויית קנייה ברמה הגבוהה ביותר.  הסניף המחודש יציע את מיטב המותגים הבינלאומיים והמקומיים המובילים בכל מחלקות הרשת: אופנה, קוסמטיקה, עולם הבית ועוד. בסניף זה שמנו דגש רב על מחלקת הספורט והחלטנו להרחיב את המחלקה הן מבחינת שטח המכירה והן מבחינת הגדלת ההיצע במחלקה, וזאת בעקבות ביקוש הולך וגובר של הלקוחות".

מחלקות מובילות ומיטב המותגים. המשביר לצרכן בנהריה (צילום: שוקה כהן)
מחלקות מובילות ומיטב המותגים. המשביר לצרכן בנהריה
(צילום: שוקה כהן)

המשביר בתי כלבו בע"מ היא רשת חנויות הכל בו הגדולה בישראל ונמנית על החברות המובילות בתחום המסחר בארץ. הרשת מונה 39 סניפים. חנויות החברה ממוקמות בפריסה ארצית, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים. המשביר עוסקת בשיווק ובמכירה קמעונאית בישראל של מגוון מוצרי אופנה לכל המשפחה ומספקת תמהיל רחב של מוצרים איכותיים בתחומי הקוסמטיקה, אופנת נשים, גברים וילדים, אביזרי אופנה, הלבשה תחתונה, הנעלה, עולם הבית (טקסטיל וכלי בית), אלקטרוניקה/חשמל ותכשיטים, ומציעה ללקוחותיה מותגים בינלאומיים לצד תוצרת מקומית איכותית וחווית קנייה של בית כלבו.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות