fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת גרג קפה מתרחבת ופותחת את הסניף השלישי בנהריה

מיתוג חדש. גרג קפה (צילום: אלעד גוטמן)
מיתוג חדש. גרג קפה (צילום: אלעד גוטמן)

רשת גרג קפה, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, מתרחבת ופותחת את הסניף השלישי בעיר נהריה בקניון ארנה (בן צבי 1), בקונספט ובמיתוג החדש של הרשת. הסניף החדש יצטרף לשני סניפי גרג הקיימים בעיר (בקניון נהריה וברחוב ויצמן 65) וההשקעה בפתיחתו נאמדת בכמיליון וחצי שקלים.

מיתוג חדש. גרג קפה (צילום: אלעד גוטמן)
מיתוג חדש. גרג קפה (צילום: אלעד גוטמן)

הסניף ממוקם בקומת הכניסה בסמוך לכניסה הראשית של הקניון וישתרע על שטח של כ-250 מ"ר, ובו כ120 מקומות ישיבה עם נגישות לנכים. כמו כן פינת עישון. מנכ"ל ומבעלי רשת קפה גרג, יאיר מלכה: "פתיחת הסניף השלישי בנהריה היא חלק ממהלך אסטרטגי להרחיב את נגישות הרשת ולתת מענה לקהל רחב, בסטנדרטים קולינאריים גבוהים, לצד שירות איכותי באווירה ביתית, בסניף הקרוב למקום מגוריהם.

לקוחות הרשת ייהנו מתפריט ייחודי, שיוצע בפורמט תפריט חד פעמי המעוצב כעיתון יומי, הנפתח לגודל חצי גיליון, המשלב בתוכו תמונות שממחישות את הטריות, הרעננות וההתחדשות של הרשת, הן מבחינת המנות המוגשות והן מבחינת העיצוב והאווירה. כמו כן, במקום תפריט קינוחים חדש, תפריט עסקיות, תפריט טבעוני מלא ותפריט ילדים מפנק".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות