fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רימון הלם הושלך סמוך לביתו של השוטר הנוקם אלדד חדד

אלדד חדד
אלדד חדד (צילום ארכיון: דורון גולן)
אלדד חדד
אלדד חדד (צילום ארכיון: דורון גולן)

שוב. רימון הלם הושלך לפני מספר דקות (רביעי) ברחוב השרון בשכונת ממשלתי לעבר פתח בניין בנהריה. אין נפגעים, מהזירה נמלטו מספר חשודים. תחנת נהריה פתחה בסריקות. הרימון הושלך סמוך לביתו של השוטר מפרשת השוטרים בנהריה: אלדד חדד.

מדובר בניסיון רביעי בתוך שנתיים לפגוע במשפחת חדד.  בחודש פברואר אלמוני ירה במכוניתו של זוהר חדד, אחיו של אלדד  שהורשע בפרשת השוטרים הנוקמים מנהריה. חדד לא שהה במכוניתו, רעייתו נהגה ברכב ובנס לא נפגעה.  אז היורה נמלט מהמקום וכוחות משטרה גדולים שהוזעקו לזירה פתחו בסריקות אחריו. מממצאי החקירה הראשוניים עלה כי היורה עמד בצד הדרך והמתין למכוניתו של חדד ופתח לעברה באש בעת שחלפה לידו. אולם על אף הניסיונות, רק כדור אחד פגע ברכב.

לפני שנתיים נורה ברגלו האח זוהר בעת שהה בעבודתו. זוהר נמצא בהליך שיקומי ועבר סדרת ניתוחים.

הטראומה הקשה הכתה את כל המשפחה. לפני כשנתיים, במוצאי שבת חזר אלדד מבית הכנסת, ואלמוני על אופנוע ירה בו צרור יריות. חדד נפגע ברגלו ובישבנו. הוא היה מאושפז במשך חודשים ארוכים בבית חולים נהריה ועבר סדרת ניתוחים ועדיין נמצא בהליך שיקום.

פרשת "עבריינים במדים", שבה היו מעורבים אלדד חדד ושלושה שוטרים נוספים, נחשפה בנובמבר 2007 עם מעצרם של ארבעת השוטרים שהואשמו כי הטמינו מטעני חבלה מתחת לרכבו של ראש ארגון הפשע בנהריה, מיכאל מור, ובחלון ביתם של אחיינו רפי בן שמעון. כנקמה על איומים עליהם ועל משפחתם של השוטרים. בעקבות האישומים נגדם נידונו ארבעת השוטרים לשנת מאסר ופוטרו מהמשטרה. אזרח נוסף שהואשם עם השוטרים זוכה מכל האישומים נגדו.

בראיון האחרון שנערך עם חדד בדצמבר 2011 ב"צפון- 1" אמר: "אני מקווה שהשנה הבאה תהיה יותר מוצלחת. המשפחה שלי עדיין חוששת וזה לא יגמר ככה. אני ממשיך להתריע לא רק לגבי אלא גם לגבי שאר השוטרים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות