fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק ונהריה ינציחו את בני משפחת רמון

רונה רמון
רונה רמון (צילום: עצמי)

עיריית קריית ביאליק החליטה לקרוא לפארק מדע המוקם בימים אלו ברחוב בפקאן בשכונת הפרפר על שם משפחת רמון (אילן, אסף ורונה רמון).

אתמול (שני) נפטרה רונה רמון לאחר מאבק במחלה קשה.
ראש העירייה אלי דוקורסקי, שיזם את הקמת פארק המדע לילדי העיר, ציין:״ביום הבאתה של רונה רמון למנוחת עולמים יותר ממתבקש להעניק את שמה של משפחת רמון למקום בו ילמדו ילדי העיר את חוקי המדע והפיסיקה בדרך חוויתית ומהנה, בדיוק כפי שפעלה רונה רמון ז״ל באמצעות ״קרן רמון״ להנחיל לילדי ישראל את האהבה ללימודי חקר החלל והחיים״.

רונה רמון
רונה רמון (צילום: עצמי)

הפארק שמשתרע על שטח של כ- 800 מ״ר מוקם בסמוך לשכונת הפרפר בקריית ביאליק ובו מתקנים מגוונים הממחישים את חוקי הפיסיקה תוך התמקדות בתעופה וחלל: הליקופטר , אופני מערבולת, טיסה בשחקים, קרוסלת מערכת השמש ועוד.
עבודות הקמת הפארק עתידיות להסתיים בחודש אפריל הקרוב.
דוקורסקי:״ ממעמקי היגון והשכול בנתה לה רונה רמון חיים חדשים, מלאי משמעות ומעוררי כבוד ועוצמה. היא מצאה מזור לכאבה בחינוך בני נוער לחקר החלל".

פארק רמון שיקום בביאליק (הדמיה: עיריית קרית ביאליק
פארק רמון שיקום בביאליק (הדמיה: עיריית קרית ביאליק

גם עיריית נהריה  החליטה להנציח את זכרה של  רמון ז"ל.

"רונה רמון, אלמנתו של אל"מ אילן רמון ז"ל ואמו של סרן אסף רמון ז"ל, הפכה עוד בחייה לסמל לאומי. העירייה תבחן את הדרך הנכונה להנצחתה, ובקרוב תפנה לבני משפחתה כדי לקבל את הסכמתם", כך נמסר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות