fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קולות עמל במחווה למייקל ג'קסון

אמש נערכה הופעת טרום הבכורה של להקת קולות עמל בהיכל התרבות. הערב, (ראשון) תיערך הפרמיירה הרשמית
הופעת טרום הבכורה של קולות עמל
הופעת טרום הבכורה (צילום: תאיר פז)

אמש (מוצאי שבת), נערכה בנהריה הופעת טרום הבכורה של להקת הזמר קולות עמל, בניהולו של חנן עבדה, במופע החדש מוזיקה היא החיים בהיכל התרבות בנהריה. באירוע נכחו גם משלחת תלמידים ומורים מגרמניה, אשר מתארחים אצל תלמידי בית הספר כחלק מפרויקט חילופי תלמידים, במסגרתו התארחו גם תלמידי שחקים בגרמניה.

במופע השתתפו הלהקה הבוגרת והלהקה הצעירה של קולות עמל, המורכבות מתלמידי בית הספר. הלהקה הבוגרת הינה הלהקה הייצוגית של נהריה והופיעה אף במספר מקומות בעולם. הערב נפתח עם מחרוזת שירי מייקל ג'קסון באנגלית והורכב משירים עבריים ולועזיים, בהם שירי צביקה פיק, מירי מסיקה יוצרים עכשוויים ומחזות זמר. כלל השירים עובדו מוסיקלית על ידי מנהל הלהקה, חנן עבדה.

קולות עמל
הפקה מושקעת. קולות עמל (צילום: תאיר פז)

במהלך המופע, בו שולבו גם קטעי וידיאו, החליפו התלמידים תלבושות רבות (שעוצבו על ידי גליה בר) וביצעו כוריאוגרפיה שנבנתה במיוחד עבורם על ידי הבמאי, חיים טטרו ועוזרו, אהרון טטרו. הזמרים הצעירים הלהיבו את הקהל וזכו לתשואות רבות ומחיאות כפיים סוערות. את הערב חתמו חברי הלהקה בביצוע "המנון קולות עמל", שנכתב על ידי תושבת נהריה, ברכה פדרמן שנכחה בקהל.

הפרמיירה הרשמית תיערך היום בערב ראשון, 8/6), בשעה 20:00 בהיכל התרבות, הכרטיסים למופע אזלו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות