fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבלו את המנצחת הגדולה: שרית מולכו

מולכו, מספר 2 של וייזר, לא תישאר עוד מחוץ לדלת בישיבות המועצה. בקדנציה הזו היא תהיה חברה מן המניין. את הבחירות היא מסכמת: "42 אחוז קבעו שהם רוצים את סבג, אבל 58 אחוז אמרו שהם לא רצו אותו"
שרית מולכו (צילום: יח"צ)
שרית מולכו (צילום: יח"צ)
 לא מחפשת אשמים. מולכו (צילום: יח"צ)
לא מחפשת אשמים. מולכו (צילום: יח"צ)

סגירת מעגל או נקמה מתוקה? שרית מולכו, מספר 2 ברשימתו של אייל וייזר, תהיה בקדנציה הזו חברת מועצה מן המניין. לעיתון "צפון-1" היא אמרה עם היוודע התוצאות, שזו עדיין לא המילה האחרונה.

היא בת 38, בסוף החודש השמיני להריונה, אמא לשני ילדים. עד לפני ארבע שנים כלל לא הייתה מוכרת ציבורית. היא עבדה במתנ"ס נהריה כחשבת שכר. כשהעירייה החליטה לסגור את המתנ"סים בעיר, נעמדה מולכו על רגליה האחוריות ויצאה למלחמה בשם כל העובדים המפוטרים.

 מולכו היא דוגמה לנשים שמסוגלות להשפיע ויש להן את הכוח להביא שינוי. במועצת העיר היא מסומנת כהבטחה. ממנה יצפו להביא לשינוי ויבחנו אותה על פי רוח הלחימה שלה.

בראיון לעיתון "צפון-1" אמרה מולכו בבוקר שאחרי: "אני סחוטה, רוצה לנוח כרגע, אך עדיין עונה לכולם לטלפון, אני לא רוצה שאנשים יחשבו שאני מתחמקת. נתתי את כל כולי, וזו היתה מלחמה. אני יודעת שיצפו ממני עכשיו ליותר ואני מבטיחה שזה יקרה. נכנסתי למועצת העיר ואנחנו נהיה אופוזיציה לוחמת. עוד לא אמרנו את המילה האחרונה. אנחנו הסיעה השנייה בגודלה ואני מאוד מקווה שנהווה גוש אופוזיציה גדול, כי זה חשוב שיבקרו את השלטון. אני אשתדל לעמוד בציפיות גם אייל (וייזר) טיפוס כזה. אנחנו מונעים מצדק ונתינה".

מולכו מאוכזבת משיעור ההצבעה. "צעירים שתמכו בנו לא יצאו להצביע, ובאמת שניסינו להוביל לאיחוד עם מטה סודאי. אני לא מחפשת אשמים, אני קוראת לסיעות הקטנות, לאורן סודאי ולצעירים, לא לחבור לסבג ולהוות אופוזיציה לוחמת במועצת העיר. אייל נתן את ההתחייבות שלו לבוחרים שלא יחבור לסבג ואני מבטיחה שאני לא אחבור לסבג בשום מחיר. 42 אחוז קבעו שהם רוצים את סבג, אבל 58 אחוז אמרו שהם לא רצו אותו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות