fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת הנערות של נהריה העפילה ללאומית

קבוצת הנערות של עירוני נהריה, חוגגת אליפות (צילום: סבינה פוסטולסקי)

מחלקת הנוער בכדורסל של עירוני נהריה, שבעבר ידעה ימים יפים ומוצלחים, נמצאת בשנים האחרונות בירידה בהישגים.

בשנה האחרונה, נראה כי תוכנית העבודה שמובילה המנכ"לית סבינה פוסטולסקי, מתחילה להוכיח את עצמה והמחלקה חוזרת אט אט למסלול ההצלחה. קבוצת הקטסל של עירוני נהריה, בהדרכתו של המאמן רפי חסין זכתה באליפות, כמו גם קבוצת הנערות של המאמן דור דיין, שהעפילה לליגה הלאומית. מנגד, קבוצת הנערים ירדה מהליגה מהלאומית לליגה המחוזית.

קבוצת הנערות של עירוני נהריה, חוגגת אליפות (צילום: סבינה פוסטולסקי)
קבוצת הנערות של עירוני נהריה, חוגגת אליפות (צילום: סבינה פוסטולסקי)

סבינה פוסטולסקי: "אני שמחה מאד על ההישגים ומברכת את הקבוצות על הצלחתן. אנחנו משקיעים הרבה מאמצים בשיפור ושדרוג מחלקת הנוער ובעונה הבאה ייפתחו 4 קבוצות חדשות: קבוצת נוער שתשחק בליגה המחוזית, קבוצת נערים ב', קבוצת נערות ב' שתשחק בליגה הלאומית וקבוצת נערות א'. במהלך השנה האחרונה חל גידול במספר הבנות שהצטרפו לקבוצות וכיום יש לנו במחלקה למעלה מ-100 כדורסלניות. המטרה היא לטפח אותן ולהכשירן לקבוצה הבוגרת".

פוסטולסקי גם ציינה, כי בכוונתה לשים דגש בעונה הבאה על קבוצת הנערים שירדה ליגה. "מספר שחקנים מובילים עזבו, כך שידענו מראש שזו הולכת להיות עונה קשה והסיכוי של הקבוצה לשרוד בליגה הוא נמוך", הסבירה פוסטולסקי, "לקראת העונה הבאה נצרף שחקנים חדשים, נחזק את הקבוצה וניתן להם את כל התמיכה, התנאים והכלים במטרה לחזור במהרה לליגה הלאומית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות