fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פתח תקווה לעכו

אחרי 7 משחקים ללא ניצחון, ליקטה הפועל עכו 3 נקודות אחרי שגברה במשחק חוץ על הפועל פ"ת, 1:2. הגרלה קשה בגביע המדינה: מפגש מול מחזיקת הגביע, הפועל חיפה
התחיל להבקיע. אגיקו אייסון מהפועל עכו צילום: אדריאן הרבשטיין
התחיל להבקיע. אגיקו אייסון מהפועל עכו צילום: אדריאן הרבשטייןהתחיל להבקיע. אגיקו אייסון מהפועל עכו צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

אומרים שמזל זה חלק מהמשחק, ומי שהוכיחה השבוע עד כמה שזה נכון, היתה הפועל עכו, שבמשחק די בינוני שלה, גברה במשחק חוץ על האחרונה בטבלה, הפועל פ"ת, 1:2.

בכך, קטעה הפועל עכו רצף של 7 משחקים ללא ניצחון.

הפועל עכו לא היתה במיטבה, בלשון המעטה, ונהנתה מהרבה מזל. השוער רום אילוז, בכמה הצלות מרהיבות, הוכיח פוטנציאל, אבל מנגד היה לו חלק מרכזי בכיבוש השער שספגה קבוצתו.

ההגנה, בראשותם של גו'אל דמאו וגל בראל, היתה מצוינת. הקישור שוב היה אנמי, אבל חיפה על כך במשחק לחימה. ההתקפה, עם אמיר חלאילה בחוד, היתה דלילה ולא מסוכנת. שחקני הפועל עכו הרבו לאבד כדורים והתקשו בפעולות פשוטות. אבל, כמו שכבר ציינו, היה זה ניצחון עם הרבה מזל.

בדקה ה-30, באחת מהתקפותיה הבודדות, עלתה עכו ליתרון. ינון אליהו שלח כדור רוחב מאגף שמאל, ואגיקו אייסון, שלא היה מכוסה, נגח מקרוב לרשת החשופה, 0:1 לעכו. הפועל פ"ת היתה עדיפה על עכו ותקפה שוב ושוב את שער עכו במטרה להשיג שוויון. בדקה ה-80, היא גם הצליחה בכך. השוער רום אילוז, לא הצליח לקלוט כדור שנבעט לעברו והדף היישר לגופו של שחקן פ"ת שמקרוב דחק לרשת, 1:1.

בדקה ה-87, הכריעה עכו את המשחק. אמיר חלאילה הגביה כדור חופשי קשתי לעומק הרחבה, ועימאד מחג'נה, שנכנס כמחליף, גלש ודחק מקרוב פנימה, 1:2.

המאמן אלון זיו: "חיכינו הרבה זמן לניצחון הזה. השגנו 3 נקודות חשובות במשחק חוץ נגד קבוצה טובה ואיכותית. לא היה כדורגל גדול, אבל היה אצלנו הרבה לב ונשמה ומשמעת טקטית. אנחנו כל הזמן עובדים קשה כדי להתקדם ולהשתפר".

בהגרלת גביע המדינה שנערכה השבוע, נקבע כי הפועל עכו תפגוש את מחזיקת הגביע, הפועל חיפה, באצטדיון סמי עופר. טרם פורסם מועד קיום המשחק.

התחיל להבקיע. אגיקו אייסון מהפועל עכו צילום: אדריאן הרבשטיין
התחיל להבקיע. אגיקו אייסון מהפועל עכו
צילום: אדריאן הרבשטיין

(ליגה ב') בית"ר נהריה

בית"ר נהריה פספסה ניצחון במשחק החוץ שלה נגד אחווה עראבה, לאחר שגם איבדה יתרון וגם ספגה שער חובה עמוק בתוספת הזמן.

ירין פריינטה העלה את בית"ר נהריה ליתרון, 0:1 (דקה 38). בדקה ה-56 הצליחו המארחים לאזן ל-1:1. עראבה השלימה את המהפך עם שער מכריע שנכבש בדקה ה-90, וניצחה, 1:2.

בעקבות ההפסד ירדה בית"ר נהריה למקום ה-5 בטבלה, מרחק 4 נקודות מהמקום הראשון.

המאמן מיכה שושן: "הפסד כואב שנבע מטעות קשה בהגנה. לא היינו טובים וגם תנאי המגרש הקשו עלינו לפתח משחק ראוי. אנחנו עם הפנים קדימה, למשחק הבא".

(ליגה ב') סקציה מעלות

סקציה מעלות ספגה הפסד חוץ למוליכת הטבלה, הפועל בועיינה, 4:2, וממשיכה להתדרדר לחלק התחתון של הטבלה.

הפתיחה היתה דווקא טובה, כשכבר בדקה ה-4 העלה גל יצחק את מעלות ליתרון, 0:1. אלא שהמארחים כבשו פעמיים, בדקות 14 ו-50 והשלימו מהפך ל-1:2. הבלם עידו גולדברג עוד הספיק להשוות ל-2:2, בדקה ה-62, אך בועיינה הבקיעה שוב, בדקות 73 ו-81, וניצחה, 2:4.

ההפסד הוריד את מעלות למקום ה-13 בטבלה, 2 נקודות בלבד מעל לקו האדום.

היו"ר שלומי בן אבגי: "אני חושב שהמאמן עבאס סואן עושה עבודה מצוינת, אבל הקבוצה סובלת מחוסר מזל. אין לי מילה אחרת להגדיר את מה שקורה. האימונים טובים. השחקנים מקבלים את כל התנאים הדרושים כדי להצליח, ויש להם שקט להתרכז רק בכדורגל. אני מקווה שנתחיל לייצר רצף של ניצחונות, כי המצב בטבלה מתחיל להלחיץ".

בקבוצה גם מודאגים מתוצאות הבחירות האחרונות לראשות העירייה, בה נכשל, ליאור לסרי, מכניסה למועצה. לסרי הפך בשנתיים האחרונות לדמות דומיננטית מאוד שמסייעת ותומכת בקבוצה.
(ליגה ב') אחי עכו

אחי עכו המשיכה בליקוט נקודות כדי לברוח מהתחתית הבוערת, ובמחזור האחרון הוסיפה למאזנה נקודת חוץ יקרה כשסיימה את מפגשה נגד צעירי טמרה, בתיקו, 0:0.

בתום 7 מחזורים, מדורגת אחי עכו במקום ה-9 בטבלה.

המאמן יוסי עמר: "ליקטנו נקודה חשובה ועוד במשחק חוץ, ואני די מרוצה. המטרה כרגע היא לצבור כמה שיותר נקודות כדי להתרחק מהתחתית וכל משחק שאנחנו לא מפסידים, זה טוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות