fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט חדש ינסה לשחזר את נהריה של פעם

פרויקט מגורים חדש במרכז נהריה יוקם על שטח ביתו של ד"ר וידנפלד- הרופא הראשון של העיר
צילום ממעוף הציפור. פרוקיט סלע פינסקר בנהריה
צילום ממעוף הציפור. פרוקיט סלע פינסקר בנהריה (הדמיה סלע בינוי)

כמעט 80 שנים חלפו מימיה הראשונים של העיר נהריה, תקופה שכללה עולים ציונים מגרמניה, שטחי משק וחקלאות, כרכרות עם סוסים וקסם של ימים אחרים. כעת ינסו לשחזר את האווירה, הסטייל והקסם, בפרויקט חדש שיוקם במרכז העיר נהריה, על שטח ביתו של ד"ר וידנפלד- הרופא הראשון של העיר ברחוב פינסקר בעיר.

סלע פינסקר
ד"ר וידנפלד היה גאה. סלע פינסקר (הדמיה סלע בינוי)

לאור ההצלחה הרבה שקצרו הפרויקטים הקודמים של חברת 'סלע בינוי', בהם פרויקט סלע V ופרויקט סלע H , יזמה החברה את הפרויקט החדש, שיישא את שמו של ד"ר וינדפלד וישחזר את התקופה הקסומה, הסטייל והאווירה.

מנהל המכירות ב'סלע בינוי', רועי בן שלוש, אומר כי בפרויקט החדש יש החזרה של עטרה ליושנה. "נהריה של פעם, עם שדרת הגעתון, כרכרות הסוסים ובתי הקפה הקטנים והנעימים של אירופה הקלאסית, היא נהריה שכולם אוהבים לחשוב עליה. זה היה הבסיס של נהריה כפי שאנחנו מכירים אותה היום. פרויקט 'בית וידנפלד' ישלב בתוכו סטייל וסטנדרטים מעולים יחד עם טעם ואווירה של פעם, של אותם ימים יפים". הפרויקט החדש צפוי להיכנס לשלב השיווק בחודש הקרוב.

צילום ממעוף הציפור. פרוקיט סלע פינסקר בנהריה
צילום ממעוף הציפור. פרויקט סלע פינסקר בנהריה (הדמיה סלע בינוי)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות