fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעילי בחירות של סבג: לא קיבלנו תשלום

ז'קי סבג מצביע בקלפי אולפנת הראל (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הפעילים לא קיבלו את שכרם ז'קי סבג (צילום: אדריאן הרבשטיין)

פעילי בחירות שעבדו במטה הבחירות של ראש העירייה לשעבר ז'קי סבג טוענים כי לא קיבלו תשלום על יום הבחירות. רבים מהם לא קיבלו תשלום על חודש אוקטובר. הפעילים איתם שוחחנו אמרו כי התשלום התבצע בזמן  בחודשים: אוגוסט, ספטמבר ותשלום על חודש אוקטובר לא שולם, ולא ניתן להשיג אף אחד מהאנשים שהיו אחראים במטה.

ז'קי סבג מצביע בקלפי אולפנת הראל (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ז'קי סבג מצביע בקלפי אולפנת הראל (צילום: אדריאן הרבשטיין)

סבג הפסיד באופן מוחץ עם 24 אחוז בלבד מקולות הבוחרים וקיבל רק שני מנדטים ולכן לא קיבל מימון. ימים לאחר הבחירות נסגר המטה ואיש לא מגיע לשם. יש לציין כי עברו מעל  60 ימים מאז הבחירות. כמו כן סבג גייס תרומות של 394 אלף שקלים, מדובר בסכום גדול כשרוב התורמים העבירו סכום מקסימלי של 5000 שקלים. על פי חוק הבחירות ניתן לגייס תרומות גם אחרי הבחירות לתקופת זמן מוגבלת של מספר חודשים.

בפייסבוק  הועלו טענות של אנשים כי סבג לא שילם להם והם מתכוונים להתאגד משפטית. בני נוער שלא קיבלו שכר פנו לאיגוד מסוים שינסה לטפל בהם. כך למשל אחת מהפעילות שהיא תלמידת כיתה יב' עבדה  במטה סבג במשך שלושה חודשים ואמרה: "לא קיבלנו שכר על חודש אוקטובר ואף אחד לא עונה לטלפון. חייבים לי בערך אלף שקלים אולי יותר".

פעילה אחרת עבדה ביום הבחירות שהתשלום עליו הוא גבוה יותר. "עבדתי בקלפי משבע בבוקר ועד שלוש בצהריים והסכום שאני צריכה לקבל הוא 350 שקלים. יש עוד מאות כמוני שלא קיבלו תשלום ויש אנשים שגם עבדו במשמרת כפולה וצריכים לקבל כ-800 שקלים. היו המון עובדי מטה שחילקו עלונים. שוחחתי עם מנכ"ל העירייה דני חמיאס שאמר שאין לו קשר לעניין ולפנות לז'קי סבג. ציפי מורבאי לא עונה לטלפונים. כל האנשים שגייסו אותנו והחתימו אותנו על טפסים של 101 נעלמו.

מקורבים לסבג הסבירו:"יש הרבה חובות. משרד הפנים לא שילם את האחוז המסוים על פי תוצאות הבחירות. סבג מנסה להתרים כסף ולדאוג לכולם, צריך להיאזר בסבלנות".

לא ניתן היה להשיג את תגובת סבג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות