fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פארק גיל לכל גיל ייפתח מחדש

אחרי שנסגר לצורך שיפוצים ונערכו בו ביקורת מטעם משרד הכלכלה, האחראי על תקינותם של מתקני המשחקים, שופץ הפארק על ידי עיריית נהריה בעלות של 3 מיליון שקלים
פארק גיל לכל גיל בנהריה (צילום: אופיר חדש)
פארק גיל לכל גיל בנהריה (צילום: אופיר חדש)

פארק גיל לכל גיל בשכונת עמידר בנהריה ייפתח בשבת הקרובה לפעילות,לאחר תקופה ארוכה שהיה סגור למבקרים.  עיריית נהריה שיפצה את הפארק בעלות של 3 מיליון שקלים.

הפארק נמצא על סדר היום הציבורי כבר יותר משלוש שנים לאור תלונות של ציבור על אי תקינותם של מתקני המשחקים שנשחקו עם השנים, זאת לרוב בשל הקרבה לים. בנושא התערב הממונה על תקינות מתקני שעשועים במשרד הכלכלה, גרישה דייטש שפנה לא מכבר לעיריית נהריה לפעול לסגירת הפארק וכן לתיקון כלל הליקויים.

פארק גיל לכל גיל בנהריה (צילום: אופיר חדש)
פארק גיל לכל גיל בנהריה (צילום: אופיר חדש)

הפארק הוקם לפני 12 שנה, כולל מתקני שעשועים ומתקני ספורט לכל המשפחה, ייפתח מחדש כבר ביום שבת הקרובה ויהווה מקום מרכזי לבילוי משפחתי לתושבי נהריה והאזור.

ראש עיריית נהריה ז'קי סבג: "אני מזמין את כולם לבוא לפארק המחודש. בשנת 2003 נחנך לראשונה בנהריה פארק גיל לכל גיל. זהו פארק השעשועים הגדול ביותר בצפון הארץ היום משתרע על שטח של 12 דונם והוא כולל מתקני שעשועים לילדים בכל הגילאים, סככות, מדשאות ומתקני ספורט. לאחרונה נערך שיפוץ כולל בפארק, השיפוצים כללו החלפת משטחי המשחקים למשטחי גומי מתקדמים.

"חלק ממתקני השעשועים הוחלפו ושודרגו והותקנו סככות חדשות. השיפוצים נערכו בעלות של 3 מיליון שקלים.  מאז ועד היום הוא פארק השעשועים הגדול באזור. לפני מספר חודשים החלטנו לשפץ את המתקנים ולרענן את הפארק ואני מזמין את כל התושבים לחזור ולבלות בפארק כבר מיום שבת הקרוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות