fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נהריה פועלת למען הקמת פארק לכלבים

לאחרונה מחתימה מעיין לכנר, מאלפת כלבים מנהריה עצומה להקמת גינות לכלבים בעיר. "כלבים שלא מאפשרים להם לשחק ולהוציא אנרגיה ויושבים כל היום בבית וקשורים גם במהלך הטיול, יכולים להפוך תוקפניים ולא ממושמעים"
כלב צריך להוציא אנרגיה. מעיין לכנר וחבר (צילום: עצמי)

מעיין לכנר, מאלפת כלבים מנהריה, מחתימה באחרונה עצומה למען הקמת גינות כלבים בנהריה. לכנר מסבירה: "גינת כלבים היא שטח מגודר, בו הבעלים יכולים לשחרר את כלביהם, בלי לחשוש שפקח כזה או אחר יתפוס אותם ויקנוס אותם רק כי הכלב רץ לו על הדשא. בגינות הכלבים יש עמדת שתייה לכלב, עמדות שקי-קקי לאיסוף צורכי הכלבים, ובחלק מהגינות ישנם אפילו מתקנים לכלבים כמו מתקני טיפוס, רמפות ועוד. בתל אביב, למשל, גינות הכלבים הן משהו ברור מאליו.

כלב צריך להוציא אנרגיה. מעיין לכנר וחבר (צילום: עצמי)

לכנר מוסיפה: "להיות בעלים של כלב זו אחריות לכל דבר. כלב צריך להוציא אנרגיה, הרבה יותר אנרגיה ממה שבני אדם מוציאים. כלבים שלא מאפשרים להם לשחק ולהוציא אנרגיה ויושבים כל היום בבית וקשורים גם במהלך הטיול, יכולים להפוך תוקפניים ולא ממושמעים. הכלב מגיע הבייתה כעוס ולא נינוח ומוציא את התסכול שלו על ספות, חפצים ורהיטים. כלב קשור וסגור יכול להיות גם כלב דכאוני, משועמם, חסר אנרגיה".

לכנר הציבה לעצמה יעד של 300 חתימות על העצומה. "אנחנו חייבים את שיתוף הפעולה של תושבי העיר, אחרת שום דבר לא יזוז כאן. גינות כלבים זו תופעה מאד נפוצה בארץ, אפילו בעכו יש גינת כלבים, אז למה שבנהריה לא יהיו כאלה?".

מעיריית נהריה נמסר: "העירייה פועלת להקמתו של פארק לכלבים, ובמסגרת זו כבר נעשתה עבודה מקצועית מרובה לרבות על ידי הווטרינר העירוני".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות