fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה תשחק מחר ללא שחקני מפתח

מחר בערב יתקיים משחק מסקרן בעין שרה. עירוני נהריה תפגוש את אליצור יבנה למפגש צמרת. ערן סעודאי, מוטי מוסקוביץ' ואבירם זליקוביץ' נקעו את הקרסול. מאמן עירוני נהריה שי מינסטר: "משחק בית חייבים לנצח, עם כל הפצועים ועם כל מה שיש"
מוטי מוסקוביץ'
לפחות שישה שבועות החלמה. מוטי מוסקוביץ' (צילום: יניב לני)

מחר בערב (שלישי), בהיכל הספורט בעין שרה, עירוני נהריה תפגוש את אליצור יבנה למפגש צמרת מסקרן, בו יחסרו שני שחקני מפתח מהחמישייה הפותחת בעקבות פציעה.

 מוטי מוסקוביץ'
לפחות שישה שבועות החלמה. מוטי מוסקוביץ' (צילום: יניב לני)

ערן סעודאי נקע את הקרסול בשבוע שעבר בדקות הראשונות במשחק החוץ נגד הפועל טבעון/יקנעם ולא התאמן כל השבוע. אליו מצטרף מוטי מוסקוביץ' שגם נפצע בקרסול במהלך אימון לפני כשבועיים. מוסקוביץ' צפוי לעבור בסוף השבוע הקרוב בדיקת MRI, ואז תתברר חומרת הפציעה. על פי הערכה ראשונית לא מדובר בשבר וזמן ההחלמה צפוי לשישה שבועות. אבירם זליקוביץ', פצוע אף הוא בקרסול ולא שותף בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה, התאמן בימים האחרונים וצפוי לקחת חלק במשחק.

מאמן עירוני נהריה שי מינסטר: "משחק בית חייבים לנצח, עם כל הפצועים ועם כל מה שיש. אני לא חושב על שום דבר אחר חוץ מניצחון וזה לא משנה עם מי נשחק וכמה ישחקו". המשחק יתקיים בשעה 19:40 ובשידור ישיר בערוץ 50

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות