fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה תארח את הפועל אילת בגביע המדינה

קבוצתו של המאמן רועי חגאי תארח את אילת ביום חמישי 3.10 בסיבוב הראשון של גביע המדינה. מכבי הוד השרון בעין שרה כבר במחזור השני של הליגה
לא מתרגש מהגרלות. רועי חגאי (צילום: יניב לני)
לא מתרגש מהגרלות. רועי חגאי (צילום: יניב לני)

ביום שישי האחרון נערכה הגרלת משחקי גביע המדינה והליגות המקצועניות בכדורסל. בהגרלה בה נכח גם מאמנה החדש של עירוני נהריה רועי חגאי נקבע, כי נהריה תארח ביום חמישי 3.10 בעין שרה את הפועל פתאל אילת מליגת העל במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה.

חגאי: "רציתי לקבל קבוצה קצת פחות טובה, אבל זה יהיה חוויה לקהל. יהיה כיף לשחק נגד קבוצה כמו אילת אבל יהיה קשה מאד. זאת קבוצה שרוצה להיות בפיינל פור של ליגת העל, עם ישראלים מצוינים וזרים טובים ומאמן טוב כמו עודד קטש. ננסה לעשות את המקסימום".

"לא מתרגש מהגרלות"
בהגרלת המשחקים של הליגה הלאומית נקבע שנהריה תפתח את העונה עם שני משחקי בית רצופים. במחזור הראשון של העונה שיתקיים ביום שלישי 15.10 תארח את העולה החדשה הפועל מגדל העמק. במחזור השני שבוע לאחר מכן (22.10) נהריה תארח למפגש פיקנטי ומסקרן את הפיינליסטית העונה שעברה מכבי הוד השרון. המאמן חגאי כמו גם השחקנים הקבוצה ערן אסנטי, אופיר הובר, גיא דותן ועידו סטולרו יזכו לשחק נגד קבוצתם לשעבר.

חגאי הוסיף: "האמת שאני לא מתרגש מהגרלות, בסוף משחקים נגד כולם. אני שמח שאנחנו מתחילים בבית, זה תמיד טוב עם הקהל שלנו. רק מחכים להתחיל". על המפגש נגד האקסית הוד השרון כבר במחזור השני אמר: "אצלנו בכדורסל כמעט כל שנה אתה מאמן נגד קבוצה שאימנת שנה קודם. האמת שזה לא ריגש אותי יותר מידי. הוד השרון זאת הקבוצה שעברה את נהריה בשנה שעברה ולמרות שאני הייתי בצד השני נרצה להחזיר להם".

שאר משחקי הסיבוב הראשון: מח' 3 29/10 הפועל קרית טבעון בחוץ, מח' 4 5/11 מכבי 'איתי' באר יעקב בבית, מח' 5 12/11 אליצור יבנה בחוץ, מח' 6 19/11 הפועל כפ"ס בבית, מח' 7 26/11 הפועל עפולה בחוץ, מח' 8 3/12 הפועל גליל עליון בבית, מח' 9 10/12 אליצור אשקלון בחוץ, מח' 10 17/12 עירוני ר"ג בבית, מח' 11 24/12 אליצור קרית אתא בחוץ, מח' 12 31/12 א.ס. רמה"ש בבית, מח' 13 7/1/14 אליצור רמלה בחוץ.

לא מתרגש מהגרלות. רועי חגאי (צילום: יניב לני)
לא מתרגש מהגרלות. רועי חגאי (צילום: יניב לני)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות