fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה רוצה אירופה

עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

לאחר שדמעות ההדחה מהפליאוף כבר יבשו, בקבוצה יתחילו בקרוב להתעסק בהכנות לעונה הבאה. המאמן אריק אלפסי שעשה עונה מופלאה לכל הדעות קיבל את המושכות לעונה נוספת וייצטרך לבנות קבוצה שתוכל להתעלות על זאת של השנה בתקווה גם ששחקנים בכירים לא יחשבו פעמיים אם להגיע צפונה כמו שקרה העונה.

בצוות המקצועי ובהנהלה ינסו להשאיר מספר שחקני מפתח ישראליים כמו הקפטן ערן אסנטי וניב ברקוביץ' וחלק מהזרים כמו קמרון קלארק, גילברט בראון וריצ'רד האוול.

מילת המפתח עבור העונה הבאה היא אירופה. בנהריה מאד מקווים שאחת הקבוצות שתקבלנה את הכרטיס למפעל אירופאי תוותר עליו ובכך נהריה תוכל לשחק באירופה. אם הדבר אכן יקרה, תקציב הקבוצה צפוי לגדול משמעותית כדי להיערך בהתאם בכל הקשור לצד הלוגיסטי וכמובן לצד המקצועי.

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "אנחנו צריכים לדעת איך לבנות את הקבוצה לעונה הבאה והנושא של אירופה הוא מאד משמעותי עבורנו בעיקר עם הזרים. אנחנו מאד רוצים לשחק באירופה ואני מאמין שזה ישדרג אותנו מכל הבחינות. עד תחילת שבוע הבא אנחנו צריכים לקבל תשובה בעניין".

עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מחכים לאירופה. שחקני עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות