fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה פתחה עונה. אריק אלפסי: "מקווה שתהיה עונה פוריה"

שחקני עירוני נהריה באימון הפתיחה לעונת 2015/16

אחרי שהצליחה לשרוד את העונה שעברה ולהישאר בליגת העל, עירוני נהריה פתחה היום (שלישי) באופן רשמי את ההכנות לקראת העונה הקרובה עם הרבה פנים חדשות, גם על הקווים.

לרשות מאמנה החדש של הקבוצה, אריק אלפסי, עוזרו שי סגלוביץ ומאמן הכושר אסף שלום, עמדו מרבית שחקני סגל הקבוצה לעונה הקרובה שכולל את הקפטן ערן אסנטי, ניב ברקוביץ, עודד ברנדווין, הסנטר עמית ביר כץ שחתם לפני מספר ימים אחרי עונה מוצלחת בהפועל אילת, דניאל תמיר ושני הזרים ריצ'ארד האוול וגילברט בראון. רועי נברו הצעיר ממשיך לעונה נוספת ותום סלוצקי חזר לקבוצה אחרי שעלה עימה לליגת העל ובעונה האחרונה שיחק בהפועל גליל/ק.שמונה מהלאומית. את הסגל יחזקו העונה מספר צעירים בוגרי מחלקת הנוער, בניהם גיא סהר שנכלל בעונה שעברה בפרויקט האקדמיה של וינגייט.

שחקני עירוני נהריה באימון הפתיחה לעונת 2015/16 (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מי שבלט בחסרונו הוא הזר מייקל אומה, שסיים השבוע עם נבחרת ניגריה את אליפות אפריקה בכדורסל, בה זכתה בזהב לראשונה בתולדותיה. אומה צפוי לנחות בארץ בימים הקרובים. שחקן נוסף שנעדר הוא דיויד היקס, שכרגע לא ידוע האם יקבל אזרחות ישראלית וככל הנראה ישוחרר.

גילברט, האוול, ברקוביץ, אסנטי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מי שככל הנראה יצטרף, אולי על חשבונו של היקס, הוא הגארד האמריקאי אנתוני פישר שנבחן בקבוצה. פישר שיחק בהפועל עפולה ומכבי הוד השרון מהליגה הלאומית ונמצא בתהליכי קבלת אזרחות. בשונה מהיקס שאימו יהודיה ולא חי בארץ, פישר נשוי לישראלית אותה הכיר כששיחק בעפולה לפני 3 שנים.

המאמן אריק אלפסי: "עונה חדשה, קבוצה חדשה, מועדון חדש. כל הקיץ עבדתי בשיתוף פעולה עם ההנהלה ואני מקווה שתהיה עונה פוריה ומוצלחת. אני מקווה מאד שהקהל יתחבר וידחוף את הקבוצה לאורך כל העונה. אני זוכר את האולם מלא ואין ספק שאם יהיה קהל ביתי תומך האולם הזה ייתן לנו נקודות ונצחונות".

ביר כץ, ברנדווין, תמיר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות