fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה השלימה את סגל שחקניה לעונה הקרובה

קבוצת הכדורסל צירפה השבוע שלושה שחקנים צעירים ישראלים חדשים והשלימה גם מכסת השחקנים הזרים. היו"ר אלפסי: "הבעת אמון שלנו ביכולתו של השחקן הישראלי" * גם הפועל מעלות מתחזקת
האולטראס של עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הקבוצה המשיכה השבוע במסע ההחתמות שלה והשלימה למעשה את סגל שחקניה לעונה הקרובה. השבוע, צורף הסנטר נאנה פולנד (22, 2.06 מ'), שמגיע מאוניברסיטת בוקנל בייסון. בעונה שעברה העמיד פולאנד ממוצעים מרשימים של 15.2 נקודות למשחק, 7 כדורים חוזרים, ו-1.7 חסימות, לצד 58.7 אחוזי דיוק מהשדה.  פולאנד גם נבחר לחמישיית העונה של הפטריוט ליג.

עבור פולנד, עירוני נהריה היא הקבוצה הראשונה מחוץ לארה"ב, שבה הוא ישחק. בכך, מצבת שחקני החיזוק הזרים של נהריה עולה ל-4: פולנד, מייק הנרי, ג'סטין אדוארדס וטרי אלן.

3 שחקנים נוספים שהוחתמו הם הצעירים הישראלים: אור סולומון (25, 2.02 מ'), ניב משגב (23, 1.80 מ') ורום גפן (24, 1.93 מ').

סולומון, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ואף נמנה על סגל הקבוצה הבוגרת במשך שנתיים, שיחק בעונה שעברה במדי הפועל באר שבע, עמה רשם העפלה היסטורית לליגת העל, כשהוא מנפק ממוצעים של 8.3 נקודות ו-7.3 כדורים חוזרים למשחק.

אור סולומון (צילום: עירוני נהריה)
אור סולומון (צילום: עירוני נהריה)

משגב החל את קריירת הבוגרים שלו בהפועל עכו בליגה א', ורשם אתה עלייה לליגה הארצית. בסיום אותה עונה מוצלחת, עבר להפועל חיפה, שם שיחק במשך 4 עונות: שנתיים בליגה הארצית ושנתיים בליגה הלאומית. בעונה שחלפה העמיד משגב ממוצעים של 12.7 נקודות ו-3.9 אסיסטים למשחק.

גפן שיחק בעונה שעברה בהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית.

מצבת הישראלים כוללת כעת גם את איגור נסטרנקו, יפתח זיו ודגן יבזורי.

היו"ר ניסים אלפסי: "אני שמח על החתמתם של שחקנים צעירים ישראלים בקבוצה, שמעידה על הבעת האמון שלנו בשחקן הישראלי. אני בטוח שהשחקנים האלה יפגינו את כישוריהם ויכולתם במגרש ויובילו אותנו להצלחה. אני מודה לצוות הניהולי והמקצועי בראשות רועי שילינג והמאמן מיקי גורקה, שהובילו את מימוש המטרות שהצבנו לעצמנו בבניית הסגל. בנוסף, קיבלנו החלטה לשלב שני שחקני נוער נוספים בסגל הקבוצה הבוגרת".

אימוני הקבוצה יחלו בעוד כשבועיים.

רום גפן (צילום: עירוני נהריה)
רום גפן (צילום: עירוני נהריה)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות