fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עושה בית ספר

יגאל גושן הגיע לפני חמש שנים לניהול בית הספר למדעים ואמנויות בנהריה עם תוכנית מסודרת, אבל מיד הבין שכאן צריכה להיעשות עבודה אחרת. בשבוע שעבר הוא הביא את הקבלה על ההשקעה: לראשונה בתולדות העיר, זוכה בית ספר תיכון בפרס החינוך המחוזי. "השקעתי יותר במורים, וזה הביא לי את הערך המוסף. הפכתי את המורים לחבורה מחויבת לבית הספר"
יגאל גושן
יגאל גושן (צילום: אושרי כהן)
יגאל גושן
יגאל גושן (צילום: אושרי כהן)

חמש שנים בלבד לאחר שהתיישב לראשונה על כיסא מנהל בית הספר למדעים ואמנויות בנהריה, מביא יגאל גושן הרבה כבוד לעיר: בית הספר זכה בפרס החינוך המחוזי, וזו הפעם הראשונה בהיסטוריה של העיר שתיכון זוכה בפרס המכובד. "קיבלתי בית ספר במשבר", הוא אומר ל"צפון-1", "הייתה לי תוכנית מסודרת. הגעתי לכאן מתיכון אחר עם 33 שנות ותק, אבל הבנתי שצריך לעשות כאן עבודה אחרת. השקעתי יותר במורים, וזה הביא לי את הערך המוסף. הפכתי את המורים לחבורה מחויבת לבית הספר, וזה מוכיח את עצמו שנה אחרי שנה, אבל יש עוד הרבה עבודה לעשות".

הבשורה על הזכייה בפרס התקבלה ביום שני שעבר, כשמורי ועובדי בית הספר שהו בפעילות חברתית מגבשת בצפת. הודעה שקיבל גושן ממנהלת המחוז צפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, בישרה לו על הזכייה. אי אפשר לתאר את ההתרגשות שאחזה את גושן. הוא נזכר בדבריה של ד"ר שמחון שכתבה לו: "הדרך בה אתה מוביל, השקט, השלווה, העשייה, הערכים ותוכנית העבודה החינוכית שהטמעת הביאו למהפכה מהותית בארבע השנים האחרונות בבית ספרך ובעיר. ועדת הפרס, שביקרה בבית הספר, התרשמה והתפעמה מהדרך ומהאקלים השורר בו ובחרה להעניק לכם את פרס החינוך. על כך שלוחה לך ולכל צוות ביה"ס ברכותיי", כתבה ד"ר שמחון.

"ציוני הבגרות פחות מעניינים אותי. המרדף אחר הזכאות לבגרות הוא לא
פרמטר. אני הגעתי לעבודה עם תוכנית מסודרת, אבל שראיתי את המצב הקשה של
צוות ההוראה ושיניתי את התוכנית. המשימה היתה לגרום למורים להרגיש
מחויבות כלפי בית הספר"  

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות